  • Data: 2014-10-20 21:28:41
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-20 21:13, JD pisze:

    > Tak, ukrywa w potrzebie podwójnego sprawdzania kompatybilności.
    > Zmyślne, kto raz sprawdzi, uwierzy, zaufa, kupi.

    Ale tabele kompatybilności nie zawierają żadnych danych obiektywów.
    Jakbym chciał sprawdzić dane obiektywów na sony.pl, to dla mnie
    naturalne jest, że klikam w Produkty, następnie fotografia, obiektywy
    Alfa, mocowanie A i jak wybierzesz sobie np. zoomy, to pojawia Ci się
    lista szkieł:
    http://www.sony.pl/electronics/obiektywy/t/obiektywy
    -do-aparatow?cameramount=a-mount&type=zoom-lenses
    gdzie pierwsza pozycja pod każdym szkłem, to mocowanie A i format aps-c
    albo pełna klatka. Do głowy by mi nie przyszło, aby szukać parametrów
    szkieł po wybraniu puszki zamiast obiektywu, następnie Pomoc i
    kompatybilność, a nawet jak bym tam trafił, to i tak nie kupiłbym szkła
    nie znając nawet jego światła.

    > Nie, kupuję świadomie.
    >
    > Były przykłady z uszczelnionym korpusem i nieuszczelnionym szkłem.
    > To dokładnie mój przypadek. Pentax K5 i kilka obiektywów.
    > Sigma 10-20, Tamron 17-50, Pentax 50/1.4 i perę staroci.
    > Pytanie: dlaczego kupiłem 18-135/3.5-5.6 DA WR?
    >
    > Bo tylko z nim mogę wyjść na deszcz z zestawem aparat-obiektyw.
    > Wszystkie moje obiektywy są tak samo kompatybilne z moim aparatem.?

    Tak, aparat nie ogranicza żadnej z funkcji Twoich obiektywów.

    --
    marcin