eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Date: Wed, 15 Oct 2014 08:33:35 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 43
    Message-ID: <m1l4g3$vv6$1@news.icm.edu.pl>
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542db670$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0keol$6cn$1@news.icm.edu.pl>
    <542dc1de$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0khgp$hpv$1@news.icm.edu.pl>
    <542dcfb6$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5436d44c$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54396b33$0$18084$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <Pine.WNT.4.64.1410131232160.3200@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <543c3bf7$0$3168$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1hhae$8hr$1@news.icm.edu.pl>
    <543d99ca$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-222-145.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1413354819 32742 89.69.222.145 (15 Oct 2014 06:33:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Oct 2014 06:33:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <543d99ca$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905316
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-14 o 23:48, Piotr Kosewski pisze:

    >> Ty chyba na serio masz mnie za nierozgarniętego...
    >
    > Generalnie: tak.

    No dobrze, więc nie ma sensu dalej ciągnąć dialogu. Odpowiem na poniższe
    z grzeczności.

    > Wybrałeś aparat ze względu na przestarzałą już w tej chwili technologię
    > (w ogóle od początku było wiadomo, że to rozwiązanie przejściowe).
    > No i ogólnie wszedłeś w wygaszany system...

    Każdy system jest wygaszany - to kwestia czasu.

    > Oczywiście nie jest to wielki problem dla kogoś, kto się świetnie
    > orientuje w sprzęcie i wie, że istniejąca oferta mu wystarcza.

    Mi wystarcza. Ponadto nie chodzi o system lecz o ergonomię. Wymieniałem
    wcześniej cechy tego sprzętu, które przesądziły o wyborze linii.

    >> Nie obrażam się na sprzęt czy markę jako taką - to by było infantylne -
    >> lecz na postępowanie tej firmy względem klientów.
    >
    > Nie wiem, jak masz zamiar się obrazić na postępowanie firmy.

    Poprzez nie zakopywanie sprawy tak długo jak się da.

    > A nawet
    > jeśli Ci się uda, to jaki miałoby to mieć praktyczny skutek?

    Np. uzyskanie rabatu na dalsze zakupy. Opcji jest wiele.

    > Zmienisz
    > system czy nie?

    Zdecydowanie nie i też o tym pisałem, co zacytowałeś w tej właśnie
    odpowiedzi.


    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: