  • Data: 2014-10-13 23:47:56
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-13 o 22:56, Piotr Kosewski pisze:

    > Akurat Sony jest zupełną "elitą" jeśli chodzi o nakłady na marketing.
    > I robi to bardzo dobrze, skoro ludzie wchodzą w system bez obiektywów
    > i jeszcze potem Ci na forum tłumaczą, że to nawet lepiej, że ich nie ma!

    A o czym piszesz teraz? Nie ma obiektywów do Sony? To zdjęcia robiłem
    samą puszką do tej pory? :-D

    > W oczach konsumenta strona może być czymkolwiek. W oczach firmy
    > strona ma przyciągnąć klienta i takiego np. Marka przyciągnęła.

    Ty chyba na serio masz mnie za nierozgarniętego... Sądzisz, że kryterium
    wyboru gałęzi sprzętu była dla mnie atrakcyjność strony WWW????
    Aż z ciekawości sprawdziłem Canona i Nikona... zrozumiałem skąd takie
    Twoje podejrzenie. Faktycznie Nikon słabo wypada a Canon nawet nie
    działa pod IE11 (menu górne).

    A dlaczego wybrałem akurat Sony? Początkowo ze względu na przelicznik
    ceny do jakości a obecnie ze względu na technologię SLT, EVF, ruchomy
    monitor LCD w 3D przy jednocześnie sensownej dynamice - mimo, że
    alternatywny Nikon D800 mógłby okazać się tańszym rozwiązaniem.

    > Marek się zawiódł, ale myślisz, że odejdzie od Sony? Ja sądzę, że
    > jeszcze kupi obiektyw FF. :)

    A pamiętasz wątek o obiektywach? Prosiłem o poradę co do wyboru w
    konkretnym celu właśnie. No i już mam Tamrona 24-70 f/2.8 bo
    preferowanej Sigmy 24-105 f/4 się nie doczekałbym.

    Nie obrażam się na sprzęt czy markę jako taką - to by było infantylne -
    lecz na postępowanie tej firmy względem klientów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek