  • Data: 2014-10-13 22:56:13
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-13 14:46, Budzik wrote:
    > Nie dorosłem do obecnych czasów. :)))
    > Z jednej strony firmy wydają miliardy dolarów na marketing i budowanie

    Akurat Sony jest zupełną "elitą" jeśli chodzi o nakłady na marketing.
    I robi to bardzo dobrze, skoro ludzie wchodzą w system bez obiektywów
    i jeszcze potem Ci na forum tłumaczą, że to nawet lepiej, że ich nie ma!
    Że są adaptery. I że focus peaking jest dużo lepszy niż AF. Po co komu
    AF?
    Oczywiście każdy system ma jakichś fanboyów, ale w Sony to jest zjawisko
    masowe.

    Jeszcze w dawnych czasach świetności VAIO Sony zupełnie nie kryło się
    z tym, że najbardziej chcą konkurować z (i najbardziej naśladują) Apple.

    > pozytywnego wizerunku firmy, z drugiej strony strona sony mająca w oczach
    > przecietnego konsumenta byc wsparciem dla produktów sony takim wsparciem
    > jest tylko teoretycznie, a zgodnie z prawem nie ponosi zadnej
    > odpowiedzialnosci.

    W oczach konsumenta strona może być czymkolwiek. W oczach firmy
    strona ma przyciągnąć klienta i takiego np. Marka przyciągnęła.
    Marek się zawiódł, ale myślisz, że odejdzie od Sony? Ja sądzę, że
    jeszcze kupi obiektyw FF. :)

    > Kto pamięta, ile kilka lat temu osób zrezygnowało z zakupu roweru Giant po
    > tym jak giant Polska odmowiło kilku osobom reklamacji z tytułu pękających
    > ram? Merida do dzis cieszy się z tej decyzji :)

    No dobra. Ale gdzie Giant i jego rozpoznawalność w Polsce, a gdzie Sony.

    Poza tym rowery różnych firm się praktycznie nie różnią. Nie podoba
    Ci się Giant, to kupujesz Treka i zmienia się głównie logo.

    Rynek aparatów jest zupełnie inny. Aparaty się różnią. A rynek
    aparatów systemowych to już w ogóle ewenement, bo kupujesz jakiś
    produkt na lata i on Ci ogranicza kolejne wybory.
    Wyobraź sobie, że do roweru Giant pasują tylko opony Giant. Albo
    że do karty graficznej ASUS pasuje tylko monitor ASUS. Wtedy te
    rynki wyglądałyby zupełnie inaczej.

    Pomyśl, jak wyglądałby rynek foto, gdyby wszyscy korzystali z jednego
    bagnetu... :)

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski