  • Data: 2014-10-05 19:47:53
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <p...@s...com> writes:

    > Tak właśnie pytanie im zadałem po otrzymaniu informacji o tym, że jest
    > potrzebny. Odpowiedzi jeszcze nie mam.

    No tak. Może coś im się pomyliło z bagnetem E.
    Myślę że jednak według nich obiektywy DT są "w pełni kompatybilne"
    z tym aparatem. Tyle że z cropem.

    > Nie - w instrukcji aparatu jest napisane, że obiektywy DT
    > automatycznie wymuszają tryb APSC w aparacie.

    Instrukcja może potwierdzać tę wadę, wiadomo.

    > Z pewnością. Jednakże w crackowanie aparatu nie będę się bawił
    > przecież :-D

    Raczej nie. Obiektyw ewentualnie :-)

    > Po drugie, nawet jeśli zrobiłbym to, to zapewne miałbym
    > taki sam efekt jaki mam w Samyangu FishEye. W tym przypadku aparat sam
    > się nie przełącza w APSC gdyż obiektyw nie przedstawia się. Efekt jest
    > taki, że spora część kadru zawiera zdjęcie wnętrzności obiektywu.
    > Spodziewałbym się więc podobnego efektu również na tym DT.

    To, czy winietowanie, jasne. Ale można robić zdjęcia okrągłe :-)
    --
    Krzysztof Hałasa