  • Data: 2014-10-07 17:10:13
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-05 o 07:25, bratart pisze:

    > "Cywilizowane kraje" brzmi jak "amerykańscy naukowcy". Gwarantuje, że
    > gdybyś z tymi pretensjami wszedł do salonu sony w Japonii dostał byś
    > pokemona na sznureczku abyś go sobie przyczepił do telefonu i
    > zrelaksował zabawą z nim zamiast się awanturować.

    A u nas nawet pokemona nie uraczysz i o tym mowa...

    > "Odpowiedzialność za decyzje podejmowane na podstawie informacji
    > znajdujących się w Zawartości witryny (albo Treściach użytkownika)
    > spoczywa wyłącznie na Użytkowniku."
    >
    > "Jeżeli Użytkownicy mogą za pośrednictwem niniejszej witryny (lub
    > powiązanych z nią witryn) zawierać transakcje z osobami trzecimi (w tym
    > innymi Użytkownikami, usługodawcami albo sprzedawcami produktów) innymi
    > niż Sony, to stronami takich transakcji są wyłącznie dany użytkownik i
    > odpowiednia osoba trzecia. Powyższe dotyczy również wszelkich praw i
    > zobowiązań wynikających z takich transakcji."

    No ale nie ma tu strony trzeciej. Z nikim nie zawierałem transakcji
    innej niż zakup obiektywów dla siebie samego od dystrybutorów Sony
    Polska. Zakupu tych obiektywów dokonałem na podstawie nieprawdziwych
    danych technicznych publikowanych przez producenta. Moje udupienie
    polega na tym co w pierwszym akapicie napisałeś: Sony daje sobie prawo
    do publikowania fałszywych danych technicznych i nie ponoszenia
    konsekwencji tego.

    > Uważaj, bo zadzwoni prawnik Sony i przy pomocy kodeksu karnego wyjaśni
    > co to znaczy pomówienie o nieuczciwe praktyki. ;)

    To byłbym ciekaw argumentacji wobec powyższych faktów jak można kota
    ogonem obrócić :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek