  • Data: 2014-10-06 14:56:30
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <p...@s...com> writes:

    > Właśnie sprawdziłem jak to się prezentuje dla Samyanga. Jeśli nie
    > zdecyduję się wycinać kwadratu lecz prostokąt i to o bokach 3:2, to
    > nie udałoby mi się lepiej wyciąć zdjęcia niż aparat sam to czyni.
    > Ewentualna korzyść jest więc dość problematyczna.
    > Mogę tylko przypuszczać, że dla DT może być podobnie.

    W *najgorszym* przypadku masz wybór *po zrobieniu zdjęcia* czy chcesz
    mieć je w pionie czy w poziomie.

    Albo czy ma być 3:2 czy 4:3 czy może jeszcze 16:9 itd.

    Akceptując ew. niewielkie pogorszenie jakości (rozdzielczości), możesz
    kręcić klatką w dowolną stronę.

    Korzyść jest IMHO w ogóle nieproblematyczna.
    No ale dla mnie wycięcie fragmentu z serii zdjęć sprowadza się do
    napisania krótkiego polecenia. Może jakby ktoś miał "klikać" dziesiątki
    razy to rzeczywiście mniej źle byłoby ustawić cropa.
    --
    Krzysztof Hałasa