    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Date: Fri, 03 Oct 2014 15:49:04 +0200

    W dniu 2014-10-03 o 08:29, Czarek Grądys pisze:

    > W takim razie czym mam się kierować przy wyborze oferty, jeśli strona
    > producenta czy banku ma nieprawdziwe informacje? To świadczy o tym, że
    > firma ma klienta głęboko w d..., o niczym innym.

    Ja bym tego tak nie ujął. Firma może tak napisać aby zabezpieczyć się
    przed ew. błędami. Jednakże firma powinna wskazać sposób uzyskania
    pełnej informacji na temat kompatybilności (w moim przypadku) sprzętu,
    który zamierzasz kupić. Sony nie oferuje tego. Kupujesz sprzęt na własne
    ryzyko. Jeśli napiszą, że coś działa z czymś - nie jest to nic warta
    informacja. Jedynie termin 10-cio dniowy na zwrot może zmusić Sony do
    respektowania pomyłek.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek