  • Data: 2014-10-03 16:10:43
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-03 o 09:49, JD pisze:

    > Sprzedałeś body za tyle ile było warte bez obiektywu,
    > nie poniosłeś straty.
    > Nie w pełni kompatybilne szkło nadal możesz sprzedać
    > i nabyć kompatybilne.

    Tak, zdaję sobie z tego sprawę lecz chodzi o to, że sprzęt
    (pół)profesjonalny Sony nie jest u nas tak popularny jak np. w USA czy
    Japonii więc sprzedaż wiąże się ze znaczną stratą. Ja nie zamierzałem
    niczego sprzedawać - kupowałem pod planowany w przyszłości zakup Full
    Frame teże samej firmy. Tak swoją reklamację argumentowałem. Liczyłem na
    to, że zaproponują mi rozwiązanie typu "ok, my zrobiliśmy błąd na
    stronie, Ty wyszyastałeś wskutek tego kasę na niekompatybilny, my
    napisaliśmy w regulaminie strony, że nie odpowiadamy za jakiekolwiek
    błędy więc możesz nam skoczyć, ale w ramach trzymania relacji z klientem
    proponujemy 20% rabat na zakup nowego obiektywu bo i tak na tym zarobimy".

    Najwyraźniej Sony ma w głębokiej d... swoich klientów. Przynajmniej w PL.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek