eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony Polska › Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-03 23:20:29
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 3 Oct 2014, Marek wrote:

    > Ja bym tego tak nie ujął. Firma może tak napisać aby zabezpieczyć się przed
    > ew. błędami. Jednakże firma powinna wskazać sposób uzyskania pełnej
    > informacji na temat kompatybilności (w moim przypadku) sprzętu, który
    > zamierzasz kupić. Sony nie oferuje tego. Kupujesz sprzęt na własne ryzyko.

    Mogą Ci powiedzieć, że powinieneś przymierzyć (i sprawdzić) przy zakupie.
    A na argument, że kupiłeś wysyłkowo, kontrargument brzmi, że "przecież
    należało skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, bo te 10 dni jest
    właśnie na przymierzenie, aby kupujący nie był w gorszej sytuacji
    niż przy zakupie w sklepie".

    > Jeśli napiszą, że coś działa z czymś - nie jest to nic warta informacja.
    > Jedynie termin 10-cio dniowy na zwrot może zmusić Sony do respektowania
    > pomyłek.

    Otóż to.
    Ale jak rozumiem nie skorzystałeś, i dlatego jest problem.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: