  • Data: 2014-10-03 16:18:49
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-03 o 11:33, mt pisze:

    > Sorry, ale jesteś trochę sam sobie winien, po pierwsze obiektywy
    > oznaczone w Sony jako DT są z definicji aps-c:
    > http://www.sony.net/Products/di/en-us/products/lense
    s/basics/compatibility.html

    > Po drugie każdy inny portal internetowy dotyczący sprzętu foto też o tym
    > informuje od lat.
    > Co do owej kompatybilności, to tak, jest kompatybilny, tak jak obiektywy
    > oznaczone jako DX w Nikonie też są kompatybilne, niekompatybilne są
    > obiektywy EF-S w Canonie, gdzie po zapięciu takowego do aparatu
    > pełnoklatkowego lustro może przywalić w obiektyw.

    No właśnie nie bardzo potrafię sam siebie przekonać o własnej winie. Nie
    pomyślałbym, że należy szukać informacji o tym czy obiektyw A jest
    kompatybilny z body B w innych miejscach:

    - niż strona producenta
    - niż tabela kompatybilności przy body B

    Jeśli w tym miejscu znalazłem zapewnienie zgodności, to byłem
    przekonany, że tak jest i nie szukałem alternatywy. Po drugie, dostałem
    dziś wyjaśnienie czym różni się określenie "w pełni zgodne" od "zgodne z
    ograniczeniami" bo o takiej formule rozmawiamy. A no różni się tym, że w
    pełni zgodne to full frame, a ten drugi wariant, to APSC, który wymaga
    zastosowania adaptera aby mógł pracować jako FF.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek