eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-03 23:12:28
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 2 Oct 2014, Marek wrote:

    > Nie znam się na prawie ale nie raz słyszałem, że np. zapisy w karcie
    > gwarancyjnej nie mogą być gorsze niż ustawa nakazuje bo w przeciwnym razie
    > tracą moc wiążącą dla kupującego.

    OT się zrobiło, ale dobrze ;)
    Kiedy (zdaje się "jak dotąd") taki mechanizma działa tylko dla firm.
    Działał tak również *kiedyś* (przed wprowadzeniem przepisów o sprzedaży
    konsumenckiej) oraz podobnoż ma działać w przyszłości (jak wejdzie
    kolejna nowelizacja).
    Na dziś, dla konsumenta, gwarancja jest "dowolnie ograniczona".
    Z tym, że za gwarancję uważa się również wszelkie pisemne oświadczenia,
    w tym reklamy.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: