eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-03 15:49:04
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-03 o 08:29, Czarek Grądys pisze:
    >
    > W takim razie czym mam się kierować przy wyborze oferty, jeśli strona
    > producenta czy banku ma nieprawdziwe informacje? To świadczy o tym, że
    > firma ma klienta głęboko w d..., o niczym innym.

    Ja bym tego tak nie ujął. Firma może tak napisać aby zabezpieczyć się
    przed ew. błędami. Jednakże firma powinna wskazać sposób uzyskania
    pełnej informacji na temat kompatybilności (w moim przypadku) sprzętu,
    który zamierzasz kupić. Sony nie oferuje tego. Kupujesz sprzęt na własne
    ryzyko. Jeśli napiszą, że coś działa z czymś - nie jest to nic warta
    informacja. Jedynie termin 10-cio dniowy na zwrot może zmusić Sony do
    respektowania pomyłek.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: