    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 3 Oct 2014 03:12:54 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    From: XX YY <f...@g...com>

    > Co Wy na to? W dalszej korespondencji padło uzasadnienie, że używałem
    >
    > obu tych obiektywów i byłem z nich zadowolony. Sęk w tym, że przedmiotem
    >
    > reklamacji nie jest sprzęt, czy jego jakość lecz fałszywa informacja na
    >
    > stronie WWW, która spowodowała faktyczne straty finansowe. Nie wspomnę,
    >
    > że stoję z robotą.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Marek

    przede wszystkim musialbys udowodnic , ze poniosles strate , tzn sprzedales body
    taniej , niz gdybys je sprzedal gdyby bylo w zestawie.
    tzn gdybys za laczna sprzedaz body + obiektyw dostal wiecej , niz gdybys dostal
    sprzedajac body i obiektyw oddzielnie.

    tego nie ma sensu nawet proboowac udowadniac , pewnie w rzeczwistosci sprzedajac
    odzielnie dostaniesz nawet wiecej.

    sprawa jest za mala zeby nia sie zajmowac procesowo. chyba, ze sie ma takie hobby -
    wytaczanie procesow.
    jesli dobrowolnie nie zproponowali jakiejs rekompensaty /zadoscuczynienia za blad w
    sronie internetowej - chocby w postaci zaproszenia na pizze , to nie widze powodu do
    zalamania.

    oszustwa czy tez nieuczciwosci ze strony sony tez nijak nie moge sie dopatrzec.