eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 03 Oct 2014 09:02:14 +0200
    From: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542db670$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0keol$6cn$1@news.icm.edu.pl>
    <542dc1de$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e4248$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e44dc$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <542e44dc$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <542e49f6$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.53.157
    X-Trace: 1412319734 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18089 83.6.53.157:59335
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905003
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.10.2014 o 08:40, JD pisze:
    > W dniu 2014-10-03 08:29, Czarek Grądys pisze:
    >> W dniu 02.10.2014 o 23:23, Piotr Kosewski pisze:
    >>
    >>> Jest także szeroko rozpowszechnioną na świecie normą. Możesz z nudów
    >>> przejrzeć strony innych firm, których produkty kupujesz. Podobne zapisy
    >>> znajdziesz nawet na stronach banków - zaraz obok standardowego:
    >>> "Treści zawarte w Serwisie mają charakter informacyjny i nie stanowią
    >>> oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego".
    >>>
    >>> Tego typu zapisy świadczą o profesjonalizmie firmy. Nie należy się
    >>> za to obrażać.
    >>
    >>
    >> W takim razie czym mam się kierować przy wyborze oferty, jeśli strona
    >> producenta czy banku ma nieprawdziwe informacje? To świadczy o tym, że
    >> firma ma klienta głęboko w d..., o niczym innym.
    >
    > Ostatnie zdanie jest prawdziwe i świadczy o tym,
    > że niczego nie wywalczy, ale życzę mu powodzenia.
    >
    >
    >
    A jeszcze dodam, że firma która szanuje klienta potrafi ustąpić w
    sprawie, w której z prawnego widzenia ma rację. Tak kiedyś działało
    Sony, miałem przypadek, że upuściłem kamerę super8, nie pamiętam modelu
    i obudowa się trochę rozeszła. Zaniosłem do serwisu (na Okopowej, między
    Dzielną, a Żytnią) powiedziałem, że moja wina i niech to płatnie zrobią.
    Jak odbierałem, to miłe zaskoczenie - zrobili gratis na GWARANCJI!!!
    Ale to było ponad 15 lat temu, chyba już nie ma takich praktyk.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: