eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-03 10:48:03
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-02 18:52, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Chciałbym się Was zapytać o poradę w dość zaskakującej sprawie. Uważam,
    > że wskutek błędu istniejącego na stronach Sony poniosłem stratę
    > finansową. Skomentujcie czy dobrze interpretuję fakty i czy celowe jest
    > domaganie się odszkodowania.
    >
    > Historia ma się następująco:
    > - 2 lata temu kupiłem aparat fotograficzny Sony Alfa 77VQ z obiektywem
    > SAL1650.
    > - W międzyczasie pojawił się w sprzedaży aparat Sony Alfa 99V.
    > - Zadecydowałem, że dozbieram kasę na zmianę sprzętu za jakiś czas.
    > - Pół roku temu kupiłem obiektyw stałoogniskowy SAL80F18. Przed zakupem
    > zweryfikowałem kompatybilność z Sony A99V w tym miejscu:
    >
    > http://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-comp/SLT-A
    99V/list?f=acc-lens
    >
    > Zrobiłem screenshota tej strony parę dni temu aby utrwalić istotne
    > elementy gdyż firma zapowiedziała poprawienie błędu:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7aWVtenl
    FNWtsX28/edit?usp=sharing
    >
    >
    > - Oba obiektywy są w pełni kompatybilne z tym aparatem (czyli
    > współpracują w trybie full frame)
    >
    > - 2 tygodnie temu sprzedałem model A77 i zatrzymałem sobie kitowy
    > obiektyw z uwagi na jego dobre właściwości optyczne i pełną
    > kompatybilność z A99. Obniżyłem znacząco cenę sprzedanego body z tego
    > względu.
    >
    > - Kupiłem A99.
    >
    > - Obiektywy okazały się niekompatybilne w pełni. Aparat przełącza się w
    > tryb APSC.
    >
    > - Napisałem reklamację w tej sprawie żądając jakiejś rekompensaty.
    > Zaproponowałem odkupienie obiektywów, wymianę na inne ew. inne sugestie
    > ze strony firmy Sony.
    >
    > - Dostałem następującą odpowiedź:
    >
    > Szanowny Panie,
    >
    > w nawiązaniu do złożonej przez Pana reklamacji chciałbym przeprosić za
    > zaistniałe problemy, które Pana spotkały w związku z błędem na stronie.
    > Zapewniam, że błąd zostanie wkrótce poprawiony. Informuję również z
    > przykrością, że nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za zakupione przez
    > Pana obiektywy, ani też wymiany na inny model.
    >
    > Z wyrazami szacunku,
    > Kazimierz Lis
    > SONY SUPPORT TEAM
    >
    > Co Wy na to? W dalszej korespondencji padło uzasadnienie, że używałem
    > obu tych obiektywów i byłem z nich zadowolony. Sęk w tym, że przedmiotem
    > reklamacji nie jest sprzęt, czy jego jakość lecz fałszywa informacja na
    > stronie WWW, która spowodowała faktyczne straty finansowe. Nie wspomnę,
    > że stoję z robotą.
    >
    Sugerowałbym zapytać jeszcze na pl.soc.prawo,
    może dowiesz się więcej.

    --
    Pozdrawiam
    JD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: