    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nieśmiertelność Castora
    Date: Thu, 23 Oct 2014 23:52:50 +0200

    "Trybun" 54490b09$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli, był fabrycznie zainstalowany?

    TAK -- CASTOR BYŁ ZAINSTALOWANY FABRYCZNIE JAKO DOMYŚLNY DŹWIĘK.

    Co więcej -- po dezinstalacji jakiejś aplikacji (która usunęła
    któryś katalog) Castor pozostał jako jedyny dźwięk, niemożliwy
    do zmienienia globalnego -- można było co najwyżej pozmieniać
    dzwonki konkretnych numerów telefonicznych. Ponowne zainstalowanie
    tej aplikacji nie dawało możliwości zmiany dźwięku domyślnego.
    (czyli nadal dla dzwoniących był Castor, chyba, że konkretny
    numer otrzymał inny dzwonek)

    resety...

    Teraz trzeba ręcznie co jakiś czas restartować
    cały telefon, aby ten telefon nie zawieszał się.

    Kamerka? Bywa, że zdjęcia pstryka bez podglądu
    a bywa, że na podglądzie jest ostatnie zdjęcie.
    Aby mieć podgląd -- trzeba zrestartować telefon.

    Po aktualizacji przesunięcie ekranu (gdy włączona jest
    kamerka) daje ostatnie zdjęcie. Przed aktualizacją tego
    nie było.

    > No bo jakby na to nie patrzeć każdy sprzęt jest inny, i każdemu może co innego
    zaszkodzić.

    Overmax traci tkliwość ;) na części ekranu, gdy
    akumulator jest mocno rozładowany -- gdy pozostaje 1%. :)
    (problem mały, bo na 1% strach coś robić)

    -=-

    Po instalacji jakiejś aplikacji Monster zaczął mówić ludzkim (na
    dodatek w polskim języku) głosem, pracując jako dziwna zegarynka.
    (co 5 minut bądź co 2 godziny -- różnie, ale ani razu inaczej niż
    w pełnych krotnościach 5 minut) Usunięcie (dezinstalacja) tej
    aplikacji nie rozwiązało problemu.

    Problem rozwiązał restart telefonu.

    > Od czasu gdy kupiłem nowy telefon też nie wiem co to są zawieszenia, ale nie dam
    żadnej gwarancji że to się zmieni po
    > doinstalowaniu czegoś, albo po aktualizacji systemu. Jedna taka aktualizacja już mi
    schrzaniła parę funkcji, np z trójkolorowej
    > diody powiadomień zrobiła się dioda dwukolorowa, zniknęła gdzieś możliwość
    indywidualnego ustawienia głośności dźwięku dla
    > SMSów...

    Monster ma teraz oba wskaźniki zasięgu GSM w kolorze niebieskim.
    Nie znalazłem możliwości zmiany tego koloru.

    użytkowników Bestii.

    > Ale do walenia po łbie Gołoty, jak to robił nokią jego trener gdy ów spanikowany
    nie chciał wyjść na drugą rundę w pojedynku z
    > Tysonem, i tak się nie nada?

    Nie wiem.

    Monsterze. No bo chyba nie powiesz że w z twoim stylem

    > Czyli ewidentnie coś jest nie tak z tą baterią. W poprzednim telefonie miałem
    baterię o pojemności 1500, teraz 2000 i wytrzymują w
    > nawigowaniu sporo więcej. A może nie chodzi o baterię a sam program do nawigowania,
    może ten Twój pożera zasoby prądu. Z jakim
    > programem testowałeś?

    Nie jest to problem programu. Sam odbiornik GPS pożera energię tak,
    że telefon grzeje się. Aero2 dobija akumulator także skutecznie.

    > Akurat teraz to już nie potrzebuję innego telefonu, ale wcześniej bardzo chętnie
    bym bestię kupił, oczywiście za rozsądną
    > cenę...;-)

    Za ile?

    > No a w czym upatrujesz tej wyższości SG3 nad Bestią, jakąś ułamkową większą
    prędkością działania, którą możana dostrzec tylko na
    > papierze czy pastelowym wyświetlaczem?

    Już pisałem -- Monster sprawia dużo problemów. Jednym
    z tych problemów jest uszkodzenie słuchu -- trwałe.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'