  • Data: 2014-10-26 10:54:09
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 03:55:34 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." oz693g1jzy1w.wizh6nvang1h$....@4...net
    > Do najmniejszego błędu poziomego.
    > I jest ich najwięcej.

    > A jednak ja łapię satelity horyzontalne, będąc na parterze.

    Tak dokladnie to pewnie nie wiesz czy one dokladnie na horyzoncie, czy
    np ponizej 45 stopni. Ty zdaje sie na jakims osiedlu wiezowcow
    mieszkasz - to na parterze powinny byc klopoty. Chyba ze akurat masz
    piekny widok z okna.

    > Mam program, którzy krzyczy, gdy złapie
    > fiksa -- stąd wiem, że i w Auchan, i w Lidlu można złapać.

    Co mnie troche dziwi, ale sprawdze przy okazji..

    J.