  • Data: 2014-01-30 10:17:31
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Franc w...@w...pl ...

    > Dobre pytanie.
    > Myślę, że bym nie przyjął, ale pewności na 100% nie mam.

    No to cie podziwiam.
    Bo nie przyjmiesz i co dalej?
    Poszedłbys do sądu, powiedział, ze tyle nie jechałes, policjanci ze tyle
    jechałes i co? :)

    > Dużą rolę odgrywa świadomość i tutaj należą się wielka brawa dla anacrona
    > i jemu podobnych dzięki którym świadomość rośnie.

    Ano, wykonał kawał swietnej roboty.
    A pomimo tego nadal nikt z GUM nie wyleciał z roboty, nikt nie stanął przed
    sądem za oszustwo, nikt z policji nie wyleciał za uzywanie niezgodne z
    instrukcją, generalnie nikt nic nie wie... Głowa w piasek i moze ucichnie.