  • 1. Data: 2014-01-29 11:07:50
    Temat: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Obroń się osobówce...

    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201401
    28/POWIAT01/140129640

    No to jak? Dalej wierzycie, że wszystko jest super, a próby "poddawania w
    wątpliwość" wyników pomiarów robią tylko kombinatorzy-cwaniaki? Upada teza,
    że jak jedziesz prawidłowo nic Ci się nie stanie.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2014-01-29 13:35:48
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Franc w...@w...pl ...

> [...]
    > "poddawania w wątpliwość" wyników pomiarów robią tylko
    > kombinatorzy-cwaniaki? Upada teza, że jak jedziesz prawidłowo nic Ci

    To jest jeszcze inna historia - urządzenie było niesprawne.
    Problem polega na sytuacjach w ktorych urzadzenie jest sprawne a i tak
    zmierzy źle bo... i tu wszytko juz anacron nie raz wyjasniał.

  • 3. Data: 2014-01-29 13:43:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 13:35, Budzik pisze:
> [...]
    > Problem polega na sytuacjach w ktorych urzadzenie jest sprawne a i tak
    > zmierzy źle bo... i tu wszytko juz anacron nie raz wyjasniał.

    Nie tyle mierzy źle ile zdarzają się błędy pomiaru. Pomiary dokonywane
    przez Policjantów Iskrą także w sporej części odzwierciedlają prędkość
    pojazdu, który widzi policjant. Zresztą nie ma idealnej metody pomiaru.
    Ja bym zaprzestał legalizowania radarów i fotoradarów a zaoszczędzone z
    tego tytułu kwoty przeznaczył na możliwość doprowadzenia do sytuacji, w
    której istniała by możliwość 100% możliwości weryfikacji pomiaru (zapis
    video, seria zdjęć). Aby było zabawniej, każdy stosowany przez Policję
    miernik, można doposażyć w kamerę (producenci to przewidzieli), a każdy
    radar potrafi zrobić zdjęcia w serii (opcja, którą się włącza, nic nie
    trzeba dokupować).

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-01-29 13:45:58
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 11:07:50 +0100, Franc napisał(a):

> [...]
    > wątpliwość" wyników pomiarów robią tylko kombinatorzy-cwaniaki? Upada teza,
    > że jak jedziesz prawidłowo nic Ci się nie stanie.

    ZBF - zachodniopomorska banda fotoradarowa, jak się użalalem że tam
    polowanie na ludzi to mnie jakieś typy od piratów drogowych wyzywały.. Cóż,
    pomału wychodzi szydło z worka.
    ps: Nie zapłaciłem ani grosza. Odpuszczają jak ktoś się stawia, mają tyle
    kasy z "potulnych", że szkoda im czasu. No ale to chodzi o bezpieczeństwo
    przecie. Bezpieczeństwo budżetu gminnego.

  • 5. Data: 2014-01-29 13:48:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 13:43, anacron pisze:

> [...]
    > miernik, można doposażyć w kamerę (producenci to przewidzieli), a każdy
    > radar potrafi zrobić zdjęcia w serii (opcja, którą się włącza, nic nie

    A przepraszam, istnieją systemu 99,9% pewne. Systemy gdzie pomiar jest
    dokonywany bezpośrednio (wiązką radarową) i pośrednią (automatyczną
    analizą obrazu video) i dopiero, gdy dwa pomiary są tożsame, system
    uznaje, że prędkość została przekroczona faktycznie. Problem w tym, że
    taki jeden nowoczesny FR, kosztuje tyle co 11-12 Fotorapidów.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-01-29 13:54:22
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 13:45:58 +0100, Iglo napisał(a):

    > ps: Nie zapłaciłem ani grosza. Odpuszczają jak ktoś się stawia, mają tyle
    > kasy z "potulnych", że szkoda im czasu. No ale to chodzi o bezpieczeństwo
    > przecie. Bezpieczeństwo budżetu gminnego.
    Jak mnie policjant-solo wysuszył na ręczną ISKRĘ-1 to też nie dostałem
    mandatu. Wyszło mu 88/60 gdzie akurat byłem pewien swojej prędkości. Przy
    postawieniu sprawy jasno od razu - nie przyjmuję mandatu - odpuścił i dał
    pouczenie.

    Wiem, wiem - jestem kombinatorem-cwanakiem.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2014-01-29 15:50:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Franc w...@w...pl ...

> [...]
    > Przy postawieniu sprawy jasno od razu - nie przyjmuję mandatu -
    > odpuścił i dał pouczenie.
    >
    > Wiem, wiem - jestem kombinatorem-cwanakiem.

    Przyjąłbyś, gdybys nie wiedział o problemach z iskrą?

  • 8. Data: 2014-01-29 15:52:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-29 13:45, Iglo pisze:

> [...]
    > kasy z "potulnych", że szkoda im czasu. No ale to chodzi o bezpieczeństwo
    > przecie. Bezpieczeństwo budżetu gminnego.

    A co z przepisem, że cała kasa z mandatów ma iść na poprawę
    bezpieczeństwa drogowego? Sprawdza to ktoś?

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-01-29 16:00:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 15:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik Franc w...@w...pl ...

    > Przyjąłbyś, gdybys nie wiedział o problemach z iskrą?

    Ja nie wiedziałem, bo ja te problemy ujawniłem. Nie przyjąłem, bo na
    100% prędkość wskazana przez MILICJANTA nie była moją.

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2014-01-29 16:03:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Ja nie wiedziałem, bo ja te problemy ujawniłem. Nie przyjąłem, bo na
    > 100% prędkość wskazana przez MILICJANTA nie była moją.

    Czy swiatelko nie razi Cie po oczach za bardzo? Przeciez Budzik nie
    odpowiadal Tobie tylko Francowi...

    --
    Artur
    ZZR 1200