  • Data: 2014-01-30 10:50:17
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-30 10:17, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Byc moze - az tak dokładnie nie sledze waszej historii weryfikacji.

    Ba, nawet Berlina sięga :)

    > Ale mimo to tak jak podejrzewałem - te 4000 dotyczyły dojazdów ogolnie, jak
    > wyjasnił anacron.
    > I tak jak mi sie wydawało, czytałem o tym wczesniej ze liczył to razem.
    > Wiec jak widac *tym razem* miałes racje odczytujac literalnie co napisał,
    > ale jednak okazało sie to być czepianiem się słówek do czego czywiście
    > przyczynek dał anacron niedokładnie się wyrazając.

    LOL - widzę, ze jesteś pod wpływem jego opowieści z mchu i paproci.
    Wcześniej mówił o 300000 (tak, 300 tysięcy kilometrów) w sprawie,
    teraz napisał o 4kPLN na dojazdy sprawę. Te 4kPN daje 14,5kkm
    (moje wyliczenie, 11kkm - wg Ciebie).

    Bajki o czepianiu się to możesz koniowi, tfu, komendantowi zameldować.