  • 221. Data: 2014-09-09 14:25:11
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Masz jakiś problem z logiką?
    >
    > Skoro "nie wiadomo" ile wytrzyma to każde konkretne założenie że żarówka
    > wytrzyma X godzin/km jest błędne a uprawnione jest jedynie: "nie wiadomo
    > ile wytrzyma" .

    Dlatego Ci piszę o takiej co padnie po 200km a nie o takiej co nie wiadomo
    kiedy padnie.

  • 222. Data: 2014-09-09 14:27:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Axel" <n...@s...mu>

    > W moich samochodach komputer zgłasza, że żarówka nie świeci. No i?

    Wiesz kiedy zmienić.

  • 223. Data: 2014-09-09 14:50:39
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Wymienic olej

    A.L.

  • 224. Data: 2014-09-09 14:54:13
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-09 o 13:16, J.F. pisze:

    > Czy ona taka delikatna ... zarnik sie az tak bardzo od H4 nie rozni.

    Pewnie czymś się różni skoro 99% narzekań na przepalające się żarówki
    dotyczy H7 w bardzo różnych modelach samochodów. Podobno Hyundai czy
    Skoda miały nawet akcję serwisową polegającą na dołożeniu jakiejś wiązki
    oporowej :)

    Pozdrawiam

  • 225. Data: 2014-09-09 15:03:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-09, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Wymienic olej

    A czemu w tej Ameryce zmieniacie olej tak czesto?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 226. Data: 2014-09-09 15:25:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 9 Sep 2014 13:03:48 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >A czemu w tej Ameryce zmieniacie olej tak czesto?

    Taki jest zwyczaj. No i dlatego ze przy okazji wymiany oleju
    podpompuja kola, doleja plynu do wycieraczek i porzadnie umyja
    samochod. A na odchodnym dostane ciasteczka w torebce.

    Wszystko za $19,90

    A.L.

  • 227. Data: 2014-09-09 15:26:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 08 Sep 2014 08:21:23 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >A co to za kraj Polwska? I ty się czepiasz literówek, gdzie co
    >trzecie słowo piszesz z błędem?

    Ja myslalem ze to jakis termin techniczny

    A.L.

  • 228. Data: 2014-09-09 16:17:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    <a...@g...com> wrote:

    >Taki jest zwyczaj. No i dlatego ze przy okazji wymiany oleju
    >podpompuja kola, doleja plynu do wycieraczek i porzadnie umyja
    >samochod. A na odchodnym dostane ciasteczka w torebce.
    >Wszystko za $19,90

    A nie 119.90 ? Bo chyba i te uslugi rosna w cenie ...

    J.

  • 229. Data: 2014-09-09 16:24:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Dlatego Ci piszę o takiej co padnie po 200km a nie o takiej co nie wiadomo
    > kiedy padnie.

    Ale czy ja Ci każe wymieniać żarówkę na taką co padnie po 200km??? Skoro już
    koniecznie chcesz zamiast konkretów teoretyzować to i sobie wymyśliłeś że ty
    wiesz że ona padnie szybciej to nie zmieniaj. Proste. Ale nie głoś tego jako
    prawdy objawionej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 230. Data: 2014-09-09 16:41:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 8 Sep 2014 23:00:58 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Oczywiście.
    > Nazywa się assistance.

    Możesz podać namiary na takowe za kilkadziesiąt złotych ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]