  • 231. Data: 2014-09-09 16:53:10
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 9 Sep 2014 16:17:52 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A nie 119.90 ? Bo chyba i te uslugi rosna w cenie ...
    >
    >J.

    Nie. Rowno 19,90. Od czasu do czasu dostaje kupony an znizke, od 5 do
    10 dolcow

    jakos nie zauwazylem zeby te uslugi rosly w cenie. Od lat sa mniej
    wiecej takie same

    A.L.

  • 232. Data: 2014-09-09 16:58:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ale czy ja Ci każe wymieniać żarówkę na taką co padnie po 200km??? Skoro
    > już koniecznie chcesz zamiast konkretów teoretyzować to i sobie wymyśliłeś
    > że ty wiesz że ona padnie szybciej to nie zmieniaj. Proste. Ale nie głoś
    > tego jako prawdy objawionej.

    Ktoś w ogóle chce te żarówki zmieniać ???

  • 233. Data: 2014-09-09 17:08:01
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Nie, tylko Ty wiesz i jesteś królem sygnaturek :-)

    widzę, żę habeckowa ironia jest zaraźliwa

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 234. Data: 2014-09-09 17:17:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jakbym miał samochód gdzie samodzielna wymiana na trasie jest niemożliwa a
    > w serwisie jest darmowa to kazałbym wymieniać co roku przy okazji wizyty

    Czyli dwa razy za rzadko, więc żadnego problemu byś w ten sposób nie
    rozwiązał.
    Może poza uparciem się przy tej bzdurze którą wymyśliłeś, czyli wymianie
    sprawnych żarówek, na takie które mogą akurat wytrzymać mniej niż ta
    niepotrzebnie wymieniona.

  • 235. Data: 2014-09-09 17:19:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    net...

    > Możesz podać namiary na takowe za kilkadziesiąt złotych ?

    Znaczy masz problem ze znalezieniem assistance za kilkadziesiąt zł?
    Zapodaj ofertę jakich towarzystw przestudiowałeś żeby je znaleźć i Ci się
    nie udało.
    Bo chyba nie liczysz, że ktoś to zrobi za Ciebie, bo Tobie się nie chce?

  • 236. Data: 2014-09-09 18:24:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2014 o 14:18 Axel <n...@s...mu> pisze:

    > Jak kupisz bezfirmową w supermarkecie to może być absolutnie prawdziwe.

    Jak miałem kiedyś samochody bez ksenonów :-) - to najdłużej jeździłem na
    H7 z tesco po 6.99 sztuka.
    Wytrzymywały z pół roku - jakieś 20-25kkm.
    Najkrócej żyły zawsze takie po 70-90 PLN za komplet (+50 czy 90% więcej
    światła...)

    TG

  • 237. Data: 2014-09-09 18:41:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
> [...]

    >się nie udało.
    >Bo chyba nie liczysz, że ktoś to zrobi za Ciebie, bo Tobie się nie

    Jesli takowe masz/znasz/widziales, to tez zaden problem odpisac jedno
    slowo z nazwa firmy :-P

    J.

  • 238. Data: 2014-09-09 18:45:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
    >Jakbym miał samochód gdzie samodzielna wymiana na trasie jest
    >niemożliwa a w serwisie jest darmowa to kazałbym wymieniać co roku
    >przy okazji wizyty w serwisie,

    A oni by ci odpowiedzieli ze darmowa to jest tylko wtedy gdy nie
    swieci :-)

    >bo koszt żarówek przez 10 lat używania samochodu byłby niższy niż
    >jedno wezwanie pomocy drogowej i holowanie.

    Cene zarowki zapewne mieliby wysoka, a spalenie niekoniecznie oznacza
    holowanie ...

    No i dyskusja widze ze juz rozgorzala - ale nowa zarowka niekoniecznie
    oznacza ze lepsza ...

    J.

  • 239. Data: 2014-09-09 19:44:57
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 9 Sep 2014 17:19:56 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > nie udało.
    > Bo chyba nie liczysz, że ktoś to zrobi za Ciebie, bo Tobie się nie chce?

    Oglądam oferty ale nie widzę za kilkadziesiąt złotych, a jak znajdę taką to
    jest klauzula, że do 50km od zamieszkania albo od 50 km od zamieszkania.
    Jeżeli znajduję ofertę właściwą to okazuje się że nie kosztuje
    kilkadziesiąt złotych.

    Więc podasz mi tą ofertę skoro ją znasz ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 240. Data: 2014-09-09 19:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Nie. Rowno 19,90. Od czasu do czasu dostaje kupony an znizke, od 5 do
    > 10 dolcow
    >
    > jakos nie zauwazylem zeby te uslugi rosly w cenie. Od lat sa mniej
    > wiecej takie same

    Za 60zł masz w aucie nowy olej, mycie, nowe zarówki i jeszcze ciasteczko???
    To moze oni ten olej zmieniaja jak w wojski skarpetki? Z lewej na prawą?