  • 1. Data: 2014-09-05 13:54:30
    Temat: Wyrok nakazowy - jak zaplacic
    Od: j...@g...com

    Ave!
    Dostałem wyrok nakazowy. Nie chce sie odwoływać tylko zapłacić. Jak to zrobić?
    Przyjdzie jeszcze jakiś list z blankietem, albo numerem konta, czy może sam muszę
    sobie poszukać komu mam zapłacić?
    Pzdr. Jacek

  • 2. Data: 2014-09-05 14:46:39
    Temat: Re: Wyrok nakazowy - jak zaplacic
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <j...@g...com>

    Dostałem wyrok nakazowy.
    --
    Opowiadaj co tam :-)

    Nie chce sie odwoływać tylko zapłacić. Jak to zrobić? Przyjdzie jeszcze
    jakiś list z blankietem, albo numerem konta, czy może sam muszę sobie
    poszukać komu mam zapłacić?
    --
    Przyjdzie albo nie przyjdzie, ale spróbują doręczyć.

  • 3. Data: 2014-09-05 16:04:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-05, j...@g...com <j...@g...com> wrote:
> [...]
    Przyjdzie jeszcze jakiś list z blankietem, albo numerem konta, czy może sam muszę

    Nie pomoge, ale ciekaw jestem czy moze to jest efekt skorzystania z porady
    anacrona? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-09-05 16:22:28
    Od: j...@g...com

    Nie, zwykła stłuczka, tyle że policjant nie był pewien kto jest winny (mimo, że się
    przyznałem) i nie wypisał mandatu. Jakiś czas później zadzwonił inny policjant który
    prowadził "sprawę" i umówiliśmy się na spotkanie na którym oświadczyłem, że przyznaję
    się do winy i chcę dobrowolnie poddać się karze. Po kolejnych kilku miesiącach
    dostałem list polecony zawierający wyrok, oraz info że mogę wnieść sprzeciw, ale nie
    zawierał żadnego blankietu na wypadek jakbym chciał zapłacić - stąd mój post.
    Pzdr. Jacek

  • 5. Data: 2014-09-05 16:41:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Dostałem wyrok nakazowy. Nie chce sie odwoływać tylko zapłacić. Jak
    >to zrobić? Przyjdzie jeszcze jakiś list z blankietem, albo numerem
    >konta, czy może sam muszę sobie poszukać komu mam zapłacić?

    Czekac, przyjdzie.

    J.

  • 6. Data: 2014-09-05 18:50:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-09-05 13:54, j...@g...com pisze:

    > Dostałem wyrok nakazowy. Nie chce sie odwoływać tylko zapłacić. Jak to zrobić?
    Przyjdzie jeszcze jakiś list z blankietem, albo numerem konta, czy może sam muszę
    sobie poszukać komu mam zapłacić?

    Zadzwoń do sądu, poproś z działem/sekcją/wydziałem egzekucyjnym
    (co tam mają w tym konkretnym sądzie), podadzą ci nr rachunku, i
    nr karty dłużnika do wpisania w przelewie.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2014-09-05 18:56:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-09-05 16:41, J.F. pisze:

    > Czekac, przyjdzie.

    Nie czekać, nic nie musi przyjść. w ekstremalnej sytuacji
    przyjdzie, ale zajęcie komornicze, a to nie egz. w trybie
    administracyjnym, a normalna komornicza i koszty zabolą ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 8. Data: 2014-09-05 20:16:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 18:56:23 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nie czekać, nic nie musi przyjść. w ekstremalnej sytuacji

    No to co robic - wplacic ? Ile i gdzie, bo tego oczywiscie nie podali.
    Isc do sadu i prosic ? A tam "prosze czekac" :-)

    > przyjdzie, ale zajęcie komornicze, a to nie egz. w trybie
    > administracyjnym, a normalna komornicza i koszty zabolą ...

    Podac wtedy sad do sadu ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-09-05 21:13:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    6...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > list polecony zawierający wyrok, oraz info że mogę wnieść sprzeciw,
    > ale nie zawierał żadnego blankietu na wypadek jakbym chciał zapłacić

    Czekać, bo przyjdzie wezwanie do za(s)płaty (prawdopodobnie z
    najbliższego Sądu, niekoniecznie z tego związanego z miejscem
    wykroczenia. chyba że to ten sam), ale też proponuję złożyć wniosek o
    rozłożenie na raty :) Odsunie się w czasie spłata, będzie mniej bolało,
    za to dłużej :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2014-09-05 21:24:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-09-05 20:16, J.F. pisze:

    > No to co robic - wplacic ? Ile i gdzie, bo tego oczywiscie nie podali.

    1.
    Ile - w wyroku.
    Nr rachunku - na stronie sądu.

    2.
    Jak ? Najlepiej (najtaniej i najmniej boleśnie) to na raty po
    kontakcie z sekcją egzekucyjną sądu.

    > Isc do sadu i prosic ? A tam "prosze czekac" :-)

    3.
    Nie masz kontaktów to i nie wiesz ;P

    > Podac wtedy sad do sadu ? :-)

    4.