  • 291. Data: 2014-09-10 22:16:06
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2014, Shrek wrote:

    > Tak jakby komendanta rozliczali z ilości wypadków.
    > Ważna jest statystyka interwencji

    A to też nie podważam.
    Ale korelacja jest akurat "po myśli" :), można uzasadnić i nijak
    się tego przyczepić.

    pzdr, Gotfryd

  • 292. Data: 2014-09-10 22:32:32
    Temat: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 10 Sep 2014 21:09:40 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >W ten sposób można dojść do wniosku, że grupa zmarła, bo trolle
    >odzywają się w każdym wątku.

    Z doświadczenia wiem, że jak troll się odezwie, to dalej już nie ma po
    co czytac tej gałęzi wątku. A nawet gdyby, to jakoś to przeżyję :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 293. Data: 2014-09-10 23:50:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 10 Sep 2014 08:03:35 GMT, AZ <a...@g...com> wrote:

    >Nie, nie. Tutaj ludzie nie maja zajoba tylko uzywaja mozgu by pozniej
    >nie miec niepotrzebnych wydatkow...

    Dkatego wymieniam olej co 3500 lin a nie co 10 tysiecy. Po to zeby nie
    miec niepotzrebnych wydatkow. Nei slyszalem zeby ktos mial problemy z
    "niewlasciwym olejem".

    A.L.

  • 294. Data: 2014-09-10 23:51:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 10 Sep 2014 08:01:32 GMT, AZ <a...@g...com> wrote:

    ><https://www.chevrolet.com/certified-service/offers
    -coupons-values.html>

    >$39.95 i dodatkowo "Excludes full synthetic oil and diesel engines."

    Ja nie mam chevroleta. Chevrolet bierze wiecej bi musi splacic Obamie
    dlug

    A.L.

  • 295. Data: 2014-09-10 23:55:27
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 10 Sep 2014 15:32:41 GMT, AZ <a...@g...com> wrote:

    >Nie u nich jest zadziwiajaco tanio tylko u nas zajebiscie drogo :-)

    tanio... Mieszkanie kosztuje mnie prawie 3 tysiace miesiecznie. A jak
    znajimi z Polski przyjezdaja to sie pytaja: To ty wyjechales do Ameryk
    izeby w baraku meiszkac? A jak ogladam ich rezydensje w Warszawie, to
    dech zatyka.

    Bogactwo w Polsce zatyk dech. Domy, samochowy, wyjazdy zagraniczne,
    wywczasy... A nazrekania, a narzekania.. .Sama bida z nedza.

    A.L.

  • 296. Data: 2014-09-11 01:07:52
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?ar?wki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-08 11:12, Robert Tomasik pisze:

    > Kilka lat temu nagle w wielu samochodach powstał ten problem. Jak
    > kupowałem nowy, to mi do głowy nie przyszło sprawdzenie tego. No
    > przecież normalnie wymieniałem zawsze żarówki. W C5 musisz albo
    > akumulator rozłączyć, albo zbiornik płynu do spryskiwacza. Na drodze to
    > trochę upierdliwe.

    Upierdliwe, ale trzeba pamiętać że to też zawsze jest coś za coś.

    Raczej celowo tego nie robią (zwłaszcza jeśli piszesz że potem zmieniają
    za darmo), a upakowanie wszystkiego pod maską to nie jest prosta rzecz.

    Tu cofnąć akumulator, tu skrzynkę z bezpiecznikami i tak cofając w tył
    po kolei wszystko okaże się że zostało mniej miejsca na nogi w kabinie,
    ale za to żarówki wymienia się łatwo.

    No i pytanie co woli klient, bo może jednak miejsce na nogi.

  • 297. Data: 2014-09-11 05:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Dkatego wymieniam olej co 3500 lin a nie co 10 tysiecy. Po to zeby nie
    > miec niepotzrebnych wydatkow. Nei slyszalem zeby ktos mial problemy z
    > "niewlasciwym olejem".

    Ja wymieniam co 10.000
    Ostatnie auto sprzedawałem ze stanem licznika 950 tysiecy wiec wnioskuje ze
    co 10.000 starczy...
    Ale lałem mineralny bo to stare auto było.

    U was nie leje sie teraz czegos nowszego?

  • 298. Data: 2014-09-11 05:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

> [...]
    > znajimi z Polski przyjezdaja to sie pytaja: To ty wyjechales do Ameryk
    > izeby w baraku meiszkac? A jak ogladam ich rezydensje w Warszawie, to

    Pewnie zalezy od miejsca.
    W warszawie pewnie tez około 2 wynajem mieszkania (moze troche mniej),
    natomiast w USA słyszałem ze w Detroit mozna tanio chatę kupic :)))

    > Bogactwo w Polsce zatyk dech. Domy, samochowy, wyjazdy zagraniczne,
    > wywczasy... A nazrekania, a narzekania.. .Sama bida z nedza.

    Widać lubimy narzekać.

  • 299. Data: 2014-09-11 08:48:46
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?samochodzie a polskie prawo
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    A.L. pisze:

    > Uzrednik trzyma mnie za morde na kazdym kroku, a wiekszoac juz nei
    > czuje ze jest trzymana za morde, tylko mysli ze jest glaskana.
    >
    > NIE WIEM jak sie wymienai zarowke, nikt mnie tego nie uczyl, wiec
    > jakim ZASRANYM PRAWEM wymaga sie ode mnie abym wiedzial? Niech
    > najpierw uzrednicy uchwala ze kazdy musi pzrejsc kurs i egzamin i miec
    > w samochodzie odpowiednie nazredzia

    jak nie wiesz to zadzwoń po lawetę. Chyba, że też nie wiesz jak.......

  • 300. Data: 2014-09-11 09:17:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 17:28:09 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > To by była oczywista niesprawiedliwość

    Kiedy towarzystwo ubezpieczeniowe stosuje tym większą stawkę im większy
    silnik też uważasz za niesprawiedliwe? A powinno ci dać do myślenia :)
    Przypominam ci, że państwo to jest autorytarny mechanizm w którym przez
    ograniczanie praw jednostki chroni się interes zbiorowy i na który wszyscy
    się godzimy. Dzieje się to przez stanowione prawo, np. PoRD. Czyżbyś
    uważał że np. niesprawiedliwe jest że ty musisz w mieście 50km/h a pojazd
    na sygnale może więcej? Wykładniczo rosnące koszty koszty jazdy mocnymi
    samochodami spowodowałyby odwrót od nich i poważne zmniejszenie ich
    odsetka. Jakiś czas epatowaliście się tu wszyscy "rajdami" czy wypadkami
    powodowanymi przez BMW (w domyśle autami z dużym silnikiem) Z pewnością
    było by ich mniej gdyby jazda takim autem była powyżej możliwości
    finansowych przeciętnego obywatela. Auto przestało by być środkiem do
    eksponowania prestiżu więc znikła by konieczność "kozackiej jazdy". Może
    nawet stała by się ona nietolerowanym towarzysko buractwem. Spowodowało by
    to też ujednolicenie właściwości trakcyjnych większości taboru i zatem
    upłynnienie ruchu. Redukcji uległy by wypadki powodowane przy wyprzedzaniu,
    ponieważ zmalała by ilość wyprzedzań. Producenci aut widząc spadek popytu
    na auta dla snobów i bogaczy przerzucili by wysiłek na doskonalenie
    masowego produktu.
    Masz jakieś wątpliwości? Śmiało... :) Zresztą, za 10 lat wszyscy będziemy
    jeździć elektrycznymi autonomami, na drodze publicznej nie będzie wolno
    przejść na ręczne i będzie wszystko jedno czy masz pod maską 50 czy 150
    koni :) i problem stanie się bezprzedmiotowy.

    --
    Jacek