  • 211. Data: 2014-09-09 10:43:22
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-09-09, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Każdy - oni tam tak mają.

    Aha.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 212. Data: 2014-09-09 11:38:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Nie równie dobrze. Prawdopodobieństwo awarii rośnie z czasem życia
    > żarówki.

    Jednak ciągle żarówka może paść po 200km albo po 20 000km, więc zmieniając
    starą żarówkę co ma np 15000 na nową co wytrzyma 200 nie zmniejszam
    pradopodobieństwa uszkodzenia tylko zwiększam.

  • 213. Data: 2014-09-09 11:40:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    brakuje .invalid

    > Jak tak dalej pójdzie to za kilkanaście lat będziemy _profilaktycznie_
    > przed wakacjami wymieniać samochód na nowy...

    :-)

  • 214. Data: 2014-09-09 11:55:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Jednak ciągle żarówka może paść po 200km albo po 20 000km, więc zmieniając
    > starą żarówkę co ma np 15000 na nową co wytrzyma 200 nie zmniejszam
    > pradopodobieństwa uszkodzenia tylko zwiększam.

    Błędne jest założenie że ta nowa wytrzyma tylko 200.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 215. Data: 2014-09-09 12:34:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Błędne jest założenie że ta nowa wytrzyma tylko 200.

    Nie wiadomo czy błędne.

  • 216. Data: 2014-09-09 13:16:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości

    >Z tym producenci też sobie "poradzili". Poczytaj fora, niektórzy
    >wymieniają żarówki co miesiąc lub dwa. Dotyczy to głównie H7, która
    >jest wyjątkowo delikatna, a sporo droższa od dwużarnikowej H4.

    Czy ona taka delikatna ... zarnik sie az tak bardzo od H4 nie rozni.

    Tym niemniej - "zwykle" zarowki dlugo wytrzymuja.
    A "lepsze" niedlugo. Co jest troche dziwne, bo ta ich lepszosc troche
    iluzoryczna - musza sie miescic w widelkach normy.
    Nalezałoby powiedziec ze wcale wiecej swiatla nie daja ..

    J.

  • 217. Data: 2014-09-09 13:44:28
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-07 19:29, Marcin N pisze:
    > Polskie przepisy nakazują - w sytuacji gdy przepali się żarówka w
    > samochodzie - samodzielną jej wymianę na trasie, lub trzeba liczyć się
    > z mandatem.
    >
    > Tymczasem producenci samochodów utrudniają jak mogą dostęp do żarówek.
    > Niektórzy wręcz uniemożliwiają samodzielną wymianę (np. przez potrzebę
    > odkręcenia całego zderzaka).
    >
    > Jak te praktyki producentów mają się do polskiego prawa? Może by tak
    > parlament UE zamiast liczyć ilość wody potrzebnej do spłukania wody w
    > kiblu - zrobił coś pożytecznego i ukrócił te praktyki?

    Wy tak na poważnie zajmujecie się tak tak infantylnym problemem. Macie
    za dużo czasu albo potrzebny jest Wam lekarz odpowiedniej specjalizacji.

  • 218. Data: 2014-09-09 13:57:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Nie wiadomo czy błędne.

    Masz jakiś problem z logiką?

    Skoro "nie wiadomo" ile wytrzyma to każde konkretne założenie że żarówka
    wytrzyma X godzin/km jest błędne a uprawnione jest jedynie: "nie wiadomo ile
    wytrzyma" .

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 219. Data: 2014-09-09 14:16:02
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "John Kołalsky" wrote in message news:lukvcm$7ps$1@mx1.internetia.pl...

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A gdyby tak ... zgłaszała, że nie świeci ?

    W moich samochodach komputer zgłasza, że żarówka nie świeci. No i?

    --
    Axel

  • 220. Data: 2014-09-09 14:18:09
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Ergie" wrote in message news:lumipu$sgl$1@node2.news.atman.pl...

    > Błędne jest założenie że ta nowa wytrzyma tylko 200.

    Jak kupisz bezfirmową w supermarkecie to może być absolutnie prawdziwe.

    --
    Axel