  • Data: 2010-11-30 11:40:33
    Temat: Re: Nie potrzebuje...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz napisał:

    > to biedna kobita teraz myśli, że jak będzie chciała jechać ślizgiem po
    > rondzie to musi ręcznym operować tak?
    Nie.
    > wystarczy przecież odpowiednia prędkość w stosunku do promienia
    > skrętu... eh
    >
    > Bez urazy, ale nie wiem co jest gorsze.
    > Kobieta za kierownicą, która boi się jechać czy kobieta, która myśli,
    > że wyjdzie z każdego zakrętu itp. Dla mnie to samo.
    A gdzie napisalem, ze Ona(zona) mysli ze wyjdzie z kazdego zakretu, bo nawet ja tego
    nie potrafie i
    tak nie mysle :-) W treningu chodzilo o wyrobienie sobie dobrych odruchow i nie
    panikowanie przy
    naglym hamowaniu albo w sytuacji gdy sie zobaczy przez bocznba szybe tylek wlasnego
    auta.
    pozdfrawiam

    Oskar Wilde