  • Data: 2010-11-30 11:49:55
    Temat: Re: Nie potrzebuje...
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 11:40, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > A gdzie napisalem, ze Ona(zona) mysli ze wyjdzie z kazdego zakretu, bo nawet ja
    tego nie potrafie i
    > tak nie mysle :-) W treningu chodzilo o wyrobienie sobie dobrych odruchow i nie
    panikowanie przy
    > naglym hamowaniu albo w sytuacji gdy sie zobaczy przez bocznba szybe tylek wlasnego
    auta.
    > pozdfrawiam

    A nie jest tak, że jak babka polubi to będzie chciała to stosować i
    będzie specjalnie wywoływać poślizg ? ;) polubi = poczuje się pewniej.
    Moje zdanie jest takie: dobre odruchy to nie wszystko, sam wiesz, że
    każdy zakręt, droga, nawierzchnia, oblodzenie itp wyglądają inaczej,
    nie ma na tyle
    uniwersalnych zasad zachowania się w określonej sytuacji, które
    pozwoliły by na wyście z każdej opresji. Ja mam jedną prostą zasadę co
    do zakrętów:

    Im wolniej wezmę zakręt na starcie (im wyższa prędkość tym mniejszy
    kąt skrętu), tym szybciej go pokonam. Oczywiście wiesz, bez przesady.
    Kapelusznikiem nie jestem.