  • Data: 2010-11-30 13:16:48
    Temat: Re: Nie potrzebuje...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz napisał:

    > Wiesz co, z tymi busami, taxi to tak nie mogę uwierzyć jakoś ;) Dam Ci
    > przykład: mam 30 osób w dziale, opiekuję się autami służbowymi
    > (przeglądy, dolewki, ubezpieczenia itp) i wiem jak te barany jeżdżą.
    > Wczoraj nikt nie wyjeżdżał mimo, że były tam jakieś tematy, ale
    > dyrektorstwo zakomunikowało, że nikt nie pojedzie, bo nie ma sensu
    > stać w korkach (oczywiście ściema) - a wiedzą jak jeżdzą. Większość
    > tych osób mieszka w obrębie Katowic, mogliby busami dojeżdżać ale tego
    > po prostu nie robią...
    A ja znam osoby, ktore jak jest niesprzyjajaca aura (bardzo niesprzyjajaca) to
    wlasnie wola
    zadzwonic po taxi lub isc na bus, ewentualnie zabieraja sie ze znajomymi i nie
    ruszaja auta bo
    wiedza, ze moga sobie nie poradzic w takiej sutuacji - nie ryzykuja niepotrzebnie.
    > Poza tym: Trzeba się w końcu nauczyć jeździć albo chociaż próbować !
    > zamiast trząść du*ą w busie albo tramwaju.
    O i tu masz racje, a lepiej to robic na pustej, bocznej drodze lub placu na poczatku
    swojej kariery,
    niz wyjechac z parkingu i wpakowac sie komus pod kola lub zabrac ze soba slup i
    przechodniow bo
    spadlo 2 cm sniegu :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde