  • 1. Data: 2010-11-30 08:05:23
    Temat: Nie potrzebuje...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    To wlasnie uslyszalem od zony na moja niesmiala sugestie, ze wezmieny
    przednio i tylnonapedowke (z mozliwoscia upgrade'u na 4x4) i pojedziemy
    na lotnisko przyzwyczaic sie do zimy.
    Nie. Moja Pani nie potrzebuje.
    Ja potrzebuje, wielu z was potrzebuje, ba, Sobieslaw Zasada, Kuchary,
    Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.
    Chyba wystawie ja do rajdu zimowego, bo musi byc cholernie dobra ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-11-30 08:07:56
    Temat: Re: Nie potrzebuje...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 08:05, MarcinJM pisze:
> [...]
    > Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.
    > Chyba wystawie ja do rajdu zimowego, bo musi byc cholernie dobra ;)

    Przeciez predkosc zabija, nie slyszales?

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-11-30 08:19:08
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MarcinJM napisał:

> [...]
    > Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.
    > Chyba wystawie ja do rajdu zimowego, bo musi byc cholernie dobra ;)
    Hehe, twarda sztuka i mistrzyni kierownicy.
    Moja zona zanim zaczela jezdzic to po zrobieniu prawka jezdzila ze mna nad malo
    uczeszczany zalew z
    uliczkami i ronkdiem oraz duzym poboczem trawiastym (w zimie snieg) i slizgala sie na
    recznym i
    uczyla hamowac autem bez ABSu.
    Teraz nie ma oporow nawet przed jazda w obecnie panujacych warunkach :-) Choc na
    poczatku tez miala
    malenkie obawy, jednak pozniej jej sie spodobalo zwlaszcza slizganie sie na recznym
    po rondku :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-11-30 08:40:27
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.11.2010 08:07, Karolek pisze:

    > Przeciez predkosc zabija, nie slyszales?

    nie tyle prędkość, co nagłe jej wytracenie.

  • 5. Data: 2010-11-30 09:07:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.

    ale latwo ja z tego wyleczysz, schowaj kluczyki i dokumenty, a ja sie po nie
    zglosi, to powiedz, przeciez nie potrzebujesz

  • 6. Data: 2010-11-30 09:21:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 08:40, Albercik pisze:

    > nie tyle prędkość, co nagłe jej wytracenie.

    Na TVN mowia, ze predkosc.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-11-30 09:33:51
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Karolek napisał:

    > Na TVN mowia, ze predkosc.
    Dopisz jeszcze drzewa, slupy, przystanki itp. :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-11-30 10:02:05
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ta? Clarkson mowil, ze nie szybko jechac a nagle zatrzymac sie na
    autostradzie jest dopiero niebezpiecznie ;)

    --
    pozdr

  • 9. Data: 2010-11-30 10:33:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > ale latwo ja z tego wyleczysz, schowaj kluczyki i dokumenty, a ja sie po
    > nie zglosi, to powiedz, przeciez nie potrzebujesz

    A wiesz co ona mu potem schowa i powie że nie potrzebuje... :)

  • 10. Data: 2010-11-30 10:35:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-30 10:33, Agent pisze:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz co ona mu potem schowa i powie że nie potrzebuje... :)

    Pilota od tv? Nie, tylko nie to ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl