  • Data: 2010-11-30 12:11:34
    Temat: Re: Nie potrzebuje...
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 11:49, Mateusz <m...@g...com> wrote:

    > A nie jest tak, że jak babka polubi to będzie chciała to stosować i
    > będzie specjalnie wywoływać poślizg ? ;) polubi = poczuje się pewniej.
    > Moje zdanie jest takie: dobre odruchy to nie wszystko, sam wiesz, że
    > każdy zakręt, droga, nawierzchnia, oblodzenie itp wyglądają inaczej,
    > nie ma na tyle
    > uniwersalnych zasad zachowania się w określonej sytuacji, które
    > pozwoliły by na wyście z każdej opresji.

    Ale jestes uparty... ;)
    Przeciez na plac jedzie sie nie po to, zeby zostac "rajdowcem", nawet
    nie zeby nabrac odruchow (bo to duzo czasu trzeba), ale przynajmniej
    przyzwyczaic sie do sytuacji niestandardowych ;)
    Np. zminimalizowac reakcje typu panika / hamulec w podloge /
    kierownica do oporu przy byle uslizgu...

    WS