-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-66.icpnet
.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
Date: Thu, 3 Sep 2020 08:09:28 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <riq1ao$mkl$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <ri6sug$hd5$1@news.icm.edu.pl>
<1x4g7vyyacksr$.1woh3imulx0p$.dlg@40tude.net>
<ri7usb$708$1@dont-email.me> <ri7vit$h5s$2$Cav@news.chmurka.net>
<ri84ro$kqk$1$horizn@news.chmurka.net>
<ri882b$n59$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f47b6ff$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<hdcfedjl10xr$.dlg@myjk.org> <ri8jle$utj$1$horizn@news.chmurka.net>
<117rmd7z6zjg$.dlg@myjk.org> <5f4a544c$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<1fzugbaao4lru$.dlg@myjk.org>
<5f4a5e64$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org> <5f4a86da$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<xmta1pdlbzg6$.dlg@myjk.org>
<5f4aaffd$0$17362$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5f4b860f$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c139-66.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 3 Sep 2020 06:09:28 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-66.icpnet.pl:85.221.139.66"; logging-data="23189";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <5f4b860f$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: Avast (VPS 200902-8, 02.09.2020), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684117
[ ukryj nagłówki ]W dniu 30-08-2020 o 12:57, cef pisze:
> W dniu 2020-08-30 o 11:32, Myjk pisze:
>> Sat, 29 Aug 2020 21:43:56 +0200, cef
>>
>>> Możesz to traktować jak różne rzeczy i na tym opierać
>>> swoje wywody o wyższości samochodu elektrycznego..
>>
>> To są różne rzeczy! Literalnie, ja o rybce ty o pipce. I taka to jest z
>> tobą dyskusja. Klapy na oczy bo ci się nie podoba co piszę, a nie
>> podoba ci
>> się, bo nie rozumiesz co piszę. Może w końcu się skup i zrozum co chcę
>> przekazać, to zniknie twój problem.
>
> No właśnie nie zniknie, bo Twoje tłumaczenie poniżej pokazuje, że to Ty
> nie rozumiesz.
>
>>
>>> Przykro mi, że nie potrafisz jasno napisać w czym te pojęcia
>>> Ci przeszkadzają jeśli chodzi o definiowanie ogólne szkodliwości
>>> czy przewagi jednej techniki nad drugą
>>
>> To nie jest skomplikowane wyszukać czym jest "niska emisja" i
>> wykoncypować
>> czym się róznic od "nieskoemisyjności". Zakładam że jak się bierzesz za
>> dyskusję, to jesteś w stanie takie rzeczy odróżnić. No więc jeśli niska
>> emisja odnosi się do niskiego wyrzutu niefiltrowanych spalin z kotłów
>> domowych i rur samochodowych substancji wyjątkowo szkodliwych dla ludzi,
>> których to wyrzutu nie powodują samochody elektryczne (bo korzystają z
>> energii elektrycznej której wyrzut jest filtrowany i emitowany wysoko w
>> atmosferę przez elektrownie) to nie ma to nic wspólnego z "niską
>> emisyjnością" (podlinkowanego przez ciebie artykułu który odnosi się
>> TYLKO
>> do emisji ogólnej CO2). Czy to jest wystarczająco jasno wyjaśnione?
>
> Ale zauważyłeś, że do tego wyliczenia bierze się też okres
> użytkowania? Czyli porównuje się jakieś ekwiwalenty śmieci,
> a nie tylko sam proces produkcji. Zatem emisja tego wszystkiego
> szkodliwego co dają spalinowce została porównana z tym
> co pośrednio emitują elektryki przez kominy elektrowni w okresie swojego
> żywota.
https://elektrowoz.pl/auta/nowy-raport-tu-eindhoven-
elektryki-emituja-znacznie-mniej-co2-nawet-po-dolicz
eniu-produkcji-baterii/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.20 10:23 Myjk
- 03.09.20 10:39 Myjk
- 03.09.20 11:46 cef
- 03.09.20 11:49 cef
- 03.09.20 11:56 Cavallino
- 03.09.20 13:19 kk
- 03.09.20 13:24 kk
- 03.09.20 13:28 kk
- 03.09.20 13:35 kk
- 03.09.20 15:40 robot
- 03.09.20 15:46 J.F.
- 03.09.20 15:49 Cavallino
- 03.09.20 15:54 RadoslawF
- 03.09.20 16:50 robot
- 03.09.20 17:04 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A