-
Data: 2020-09-03 08:09:28
Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 30-08-2020 o 12:57, cef pisze:
> W dniu 2020-08-30 o 11:32, Myjk pisze:
>> Sat, 29 Aug 2020 21:43:56 +0200, cef
>>
>>> Możesz to traktować jak różne rzeczy i na tym opierać
>>> swoje wywody o wyższości samochodu elektrycznego..
>>
>> To są różne rzeczy! Literalnie, ja o rybce ty o pipce. I taka to jest z
>> tobą dyskusja. Klapy na oczy bo ci się nie podoba co piszę, a nie
>> podoba ci
>> się, bo nie rozumiesz co piszę. Może w końcu się skup i zrozum co chcę
>> przekazać, to zniknie twój problem.
>
> No właśnie nie zniknie, bo Twoje tłumaczenie poniżej pokazuje, że to Ty
> nie rozumiesz.
>
>>
>>> Przykro mi, że nie potrafisz jasno napisać w czym te pojęcia
>>> Ci przeszkadzają jeśli chodzi o definiowanie ogólne szkodliwości
>>> czy przewagi jednej techniki nad drugą
>>
>> To nie jest skomplikowane wyszukać czym jest "niska emisja" i
>> wykoncypować
>> czym się róznic od "nieskoemisyjności". Zakładam że jak się bierzesz za
>> dyskusję, to jesteś w stanie takie rzeczy odróżnić. No więc jeśli niska
>> emisja odnosi się do niskiego wyrzutu niefiltrowanych spalin z kotłów
>> domowych i rur samochodowych substancji wyjątkowo szkodliwych dla ludzi,
>> których to wyrzutu nie powodują samochody elektryczne (bo korzystają z
>> energii elektrycznej której wyrzut jest filtrowany i emitowany wysoko w
>> atmosferę przez elektrownie) to nie ma to nic wspólnego z "niską
>> emisyjnością" (podlinkowanego przez ciebie artykułu który odnosi się
>> TYLKO
>> do emisji ogólnej CO2). Czy to jest wystarczająco jasno wyjaśnione?
>
> Ale zauważyłeś, że do tego wyliczenia bierze się też okres
> użytkowania? Czyli porównuje się jakieś ekwiwalenty śmieci,
> a nie tylko sam proces produkcji. Zatem emisja tego wszystkiego
> szkodliwego co dają spalinowce została porównana z tym
> co pośrednio emitują elektryki przez kominy elektrowni w okresie swojego
> żywota.
https://elektrowoz.pl/auta/nowy-raport-tu-eindhoven-
elektryki-emituja-znacznie-mniej-co2-nawet-po-dolicz
eniu-produkcji-baterii/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.20 10:23 Myjk
- 03.09.20 10:39 Myjk
- 03.09.20 11:46 cef
- 03.09.20 11:49 cef
- 03.09.20 11:56 Cavallino
- 03.09.20 13:19 kk
- 03.09.20 13:24 kk
- 03.09.20 13:28 kk
- 03.09.20 13:35 kk
- 03.09.20 15:40 robot
- 03.09.20 15:46 J.F.
- 03.09.20 15:49 Cavallino
- 03.09.20 15:54 RadoslawF
- 03.09.20 16:50 robot
- 03.09.20 17:04 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A