    Subject: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 29 Aug 2020 15:55:47 +0200

    W dniu 2020-08-29 o 15:33, Myjk pisze:
    > Sat, 29 Aug 2020 15:12:43 +0200, cef

    > Ja rozumiem czym jest niska emisja, i jaki ma wpływ na ludzi, ty (i inni)
    > nie rozumiesz, boś ignorant.

    > Po czym podwinąłeś ogon i uciekłeś bo argumentów ci brakło, a teraz znowu
    > zaczynasz i pewnie zaraz znowu się wycofasz rakiem. :P

    Bo argumenty wynikały jedynie z ogólnego wrażenia medialnego.
    Dlatego jak trafiłem na jakiś bardziej sensowny dokument,
    to go podlinkowałem.

    > Jest z węgla, ale spaliny są filtrowane i redukowane, do tego emitowane
    > wysoko. Do tego wspierane już obecnie 20% z OZE...

    Ocena w tym dokumencie jest już po odfiltrowaniu,
    bo mowa jest o energii już wytworzonej i całkowitym
    wpływie na środowisko.

    > ...i cyklicznie się to zmienia i z każdym rokiem coraz więcej EV i u nas
    > będzie jeździć na OZE. To powolne działanie to jest własnie wynik
    > ignorantów takich jak ty.

    Nie. To kwestia praw rynku.
    Jak EV będzie dostępny dla każdego albo będzie nakaz, to będzie szybciej
    akceptowalny.

    > Ja w 4 dni od ruszenia instalacji PV, pomimo mizernych warunków pogodowych,
    > wyprodukowałem już 130 kWh, zaś mój samochód zużył połowę tego.

    > Weź przeczytaj ponownie jaką bzdurę napisałeś. Skoro trują ludzi mniej niż
    > spaliniaki, to im ich będzie więcej tym mniej będą truć. Ja nie wiem, czy
    > wy ludzie węchu nie macie? stań jeden z drugim koło ruchliwej ulicy i
    > powąchaj jak tam śmierdzi spalinami aż czasami przytyka...

    Skąd przeświadczenie, że trują mniej niż spaliniaki?
    To nie ja napisałem tylko jakieś mądre głowy dla parlamentu.
    Truja podobnie, więc nie ma specjalnie znaczenia co jeździ.