  • 21. Data: 2010-11-30 19:01:27
    Temat: Re: News roku
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 17:44, Radek Orłowski pisze:
> [...]
    ykul.html?node=2
    > Wy się wszyscy nie znacie! Amatorzy lokalnego podwórka ;)
    > Korea (a nawet dwie) na skraju wojny to i Skoda przygotowała kurę do wojny.
    > Przyglądnijcie się. Założyli starej kurze maskę p.gaz :)
    > do boju fabio, do boju superb :)
    O ile w budzetowej fabii jeszcze to jakos ujdzie bo ludzie kupuja ja ze
    wzgledu na cene golasa, to wyobraz sobie kierownice w taim superbie
    gdzie deska rodzielcza w tym kierownica jest w dwukolorowej skorze +
    drewno, ewentualnie metal i kolorowa kura na srodku z oczojebnym kolorem :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 22. Data: 2010-11-30 19:19:38
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 19:11, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Gabriel 'wilk'"<g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest przecież jeżyk.
    > Brakuje tylko jabłuszka :-)
    >
    > Natomiast zestawienie kolorów - tragiczne :-(
    Jaki tam jezyk i jaka kura, nikt z nas sie nie zna a oto hitotria loga
    skody i to prawdziwa :-)
    "Nad stworzeniem znaku firmowego, którego podstawowy element - indiańska
    strzała - przetrwał do dziś, dyskutowano w latach 1921-1923. Spośród
    wielu wersji dokumentujących genezę znaku, najbliższą prawdy jest
    zapewne ta, która mówi o podróżach Emila Škody po Ameryce, gdzie jego
    przewodnikiem był wierny Indianin. Obraz z profilem Indianina zdobił
    ścianę biura Emila Škody.
    W latach 1915-1920 wykonano metalowe repliki portretu, które następnie
    rozmieszczono w biurach kierowników działów. Kto jednak był autorem
    pomysłu, aby na podstawie portretu stworzyć znak firmowy, do końca nie
    wiadomo. 15 grudnia 1923 roku zostały zarejestrowane dwa znaki towarowe,
    wykonane na podstawie profilu Indianina i strzały, które wkrótce
    pojawiły się na lokomotywach i samochodach z Pilzna.1895 - 1905 Logo
    pierwszych rowerów, motocykli i samochodów Voituretta."
    Fotki logo skody, jak mozna bylo tak zeszmacic to logo, ech :-(
    http://www.skoda-auto.pl/pl/firma/marka-skoda/histor
    ia-logo.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 23. Data: 2010-11-30 19:39:08
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 14:40, Waldek Godel pisze:

    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    Paskudne jest logo i jeszcze gorsze kolory. Nic nowego nie powiem, od
    tego co wszyscy już powiedzieli tzn. a propos żetonów, guzików itp :-).
    Ale tak
    sobie myślę, że może kolory zostawią normalne a to logo to projekt only. ?

    pozdrawiam
    mario

  • 24. Data: 2010-11-30 19:59:58
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 30 Lis, 19:39, Mario <c...@o...pl> wrote:

    tykul.html?node=2

    > Paskudne jest logo i jeszcze gorsze kolory. Nic nowego nie powiem, od
    > tego co wszyscy ju powiedzieli tzn. a propos eton w, guzik w itp :-).
    > Ale tak
    > sobie my l , e mo e kolory zostawi normalne a to logo to projekt only. ?
    >
    > pozdrawiam
    > mario

    Wlasnie, gdyby kure walnac w chromie (metalu) w metalowym kółku to
    nikt by sie nie chichal, nie byloby zle. Pug mialby lwa, a Skoda
    kure ;-) A w tej kolorystyce to wyglada jak Fabia sedan.

  • 25. Data: 2010-11-30 20:06:08
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 19:59, Tatanka pisze:

> [...]
    > nikt by sie nie chichal, nie byloby zle. Pug mialby lwa, a Skoda
    > kure ;-) A w tej kolorystyce to wyglada jak Fabia sedan.
    To nie kura a "indiańska strzała" wg. strony skody :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 26. Data: 2010-11-30 20:13:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-30 14:40, Waldek Godel pisze:
    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    Ciekawe ile bedzie doplaty, za auto bez loga ;)

  • 27. Data: 2010-11-30 20:41:07
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    łojezu... obrzydzili brzydkie logo... to jest wyczyn.

  • 28. Data: 2010-11-30 20:51:25
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    To jest news na 1 kwietnia IMO. Nie chce mi się wierzyć, że oni TO puszczą
    na samochody. No bez jaj... to by sprawiło, że skoda miałaby najbrzydsze
    logo ze wszystkich samochodów w EU. A może ktoś ma brzydsze? :D

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 29. Data: 2010-11-30 21:25:32
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 20:51, kml pisze:

> [...]
    > puszczą na samochody. No bez jaj... to by sprawiło, że skoda miałaby
    > najbrzydsze logo ze wszystkich samochodów w EU. A może ktoś ma brzydsze? :D
    Chyba nie, patrzac np. na to zestwaienie :-)
    http://www.artmagic.nazwa.pl/panel/wzory/loga-aut.ht
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 30. Data: 2010-11-30 21:59:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Nov 2010 20:13:52 +0100, neoniusz wrote:
    ykul.html?node=2

    >Ciekawe ile bedzie doplaty, za auto bez loga ;)

    bez loga sie nie da, ale producent oferuje kilka innych, jesli to sie
    nie podoba :-)

    J.