  • 1. Data: 2010-11-30 14:40:25
    Temat: News roku
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-11-30 14:46:20
    Temat: Re: News roku
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.
    Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-) Chyba, ze
    to zamierzony
    zabieg VW.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-11-30 15:12:18
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    obrzydlistwo... Mogę to porównać do nowego logo Pepsi. Też
    beznadzieja. Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
    sporo stracić.

  • 4. Data: 2010-11-30 15:15:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > obrzydlistwo... Mogę to porównać do nowego logo Pepsi. Też
    > beznadzieja. Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
    > sporo stracić.

    I na co wydawac miliony na badania rynku, wystarczylo zapytac w polskim
    usenecie. Trzeba szybko napisac do VW. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-11-30 15:34:14
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-30 14:46:20 Gabriel 'wilk'

    > Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest
    > okropne.? :-) Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

    LOL to samo pomyślałem. Aż na p.c.dtp zapodałem ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 6. Data: 2010-11-30 15:52:28
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.?
    > :-)

    Fakt, w sam raz pasuje na chinskie trampki dla nastolatek ;-)

    >Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

    Pewnie tak, reklama dzwignia handlu. Przeciez to jest interesujace, ktory z
    modeli Skody bedzie dumnie prezentowal nowa kure na masce :-)

  • 7. Data: 2010-11-30 15:52:54
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    Jakby kurę (skrzydlata strzała.... hahaha..) wywalili a napis skoda
    zostawili byłoby sensowniej.
    Teraz to wygląda jak brzydki żeton do dziecięcej zabawki za 1zł.

  • 8. Data: 2010-11-30 16:02:38
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 15:12, Mateusz pisze:
    > Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
    > sporo stracić.

    Ale, ze Rembrandt w tym maczal palce?
    Eee nie, on by sie bardziej postaral ;>

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-11-30 16:03:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 15:52:54 +0100, grin napisał(a):

    > Teraz to wygląda jak brzydki żeton do dziecięcej zabawki za 1zł.

    o.. widzisz... znaczy, że projektant się świetnie spisał.. <ROTFL>

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-11-30 16:28:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała
> [...]

    O cholera, wygląda jak szczotka do kibla, nawet kolorystycznie do sedesu
    pasuje.

    --
    ignorance is bliss