  • 1. Data: 2010-11-30 13:03:21
    Temat: Skrobaczka do szyb
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Temat z pozoru banalny ale ważny dla bezpieczeństwa. Szukam dobrej
    skrobaczki. Miałem już plastykowa elastyczną na długim kijku (razem z
    miotełką) i nawet to działało ale na mrozie szybko się połamało. No to se
    kupiłem taką co się nie łamie ale za to ściera słabo bo jest całkowicie
    sztywna i nie dopasowuje się do szyby. Spojrzałem na allegro i hitem sa
    skrobaczki z wkładką mosiężną. Dobre to jest i rzeczywiście nie rysuje
    szyby? Ludzie to kupują jak ciepłe bułki - są aukcje po ponad 200 chętnych
    ale może znalazło sie inne zastosowanie tych skrobaczek :). A i ja preferuję
    skrobaczki na dłuższym kijku bo śnieg nie leci na rękę podczas skrobania i
    łatwiej sięgnąć do połowy przedniej szyby.

  • 2. Data: 2010-11-30 13:05:45
    Temat: Re: Skrobaczka do szyb
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 13:03, Agent pisze:
> [...]
    > A i ja preferuję skrobaczki na dłuższym kijku bo śnieg nie leci na rękę
    > podczas skrobania i łatwiej sięgnąć do połowy przedniej szyby.

    Miałem taką przez dwa lata aż gdzieś zgubiłem, kupiłem wczoraj na stacji
    orlen kolejną. Rewelacja, naprawdę warto.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-11-30 13:09:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Agent" <w...@o...ue> wrote in message
> [...]
    > preferuję skrobaczki na dłuższym kijku bo śnieg nie leci na rękę podczas
    > skrobania i łatwiej sięgnąć do połowy przedniej szyby.

    Pomysl lepiej nad jakims odmrazaczem w sprayu, prysniesz, wlaczysz
    wycieraczki i masz czysto. Chyba, ze wolisz machac kilka minut na mrozie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-11-30 13:19:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 12:09:03 -0000, kamil napisał(a):

    > Pomysl lepiej nad jakims odmrazaczem w sprayu, prysniesz, wlaczysz
    > wycieraczki i masz czysto. Chyba, ze wolisz machac kilka minut na mrozie.

    I mieć coraz bardziej porysowane szyby. Zdecydowanie polecam odmrażacz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-11-30 13:28:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w
    > Spojrzałem na allegro i hitem sa skrobaczki z wkładką mosiężną.
    > Dobre to jest i rzeczywiście nie rysuje szyby?

    Kolega ma i bardzo sobie chwali.
    Ja jakos nie jestem przekonany - proste skrobaczki plastikowe mi
    wystarczaja.

    J.

  • 6. Data: 2010-11-30 13:30:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał

    > I mieć coraz bardziej porysowane szyby. Zdecydowanie polecam
    > odmrażacz.

    Hm, ja jakos po odmrazaczu nie widze tego "masz czysto". Paruje,
    przymarza - nie to co po skrobaczce.

    No i mozna sposobem - odpalamy silnik, wlaczamy ogrzewanie
    przedniej szyby, pucujemy wszystkie inne .. i przednia nie wymaga
    juz skrobania :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-11-30 13:32:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 13:19:21 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > I mieć coraz bardziej porysowane szyby. Zdecydowanie polecam odmrażacz.

    Święta racja. Tylko odmrażacz musi być w atomizerze, nie w sprayu.
    Jedynie o czym trzeba pamiętać, to o tym żeby szyba od wewnątrz była
    czysta - inaczej ma tendencję do parowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-11-30 13:34:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Seba" <s...@g...pl> wrote in message

    > Święta racja. Tylko odmrażacz musi być w atomizerze, nie w sprayu.
    > Jedynie o czym trzeba pamiętać, to o tym żeby szyba od wewnątrz była
    > czysta - inaczej ma tendencję do parowania.

    Bo tym sie na zewnatrz pryska. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-11-30 13:38:43
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 30 Lis, 13:03, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > Spojrza em na allegro i hitem sa
    > skrobaczki z wk adk mosi n . Dobre to jest i rzeczywi cie nie rysuje
    > szyby? Ludzie to kupuj jak ciep e bu ki - s aukcje po ponad 200 ch tnych
    > ale mo e znalaz o sie inne zastosowanie tych skrobaczek :). A i ja preferuj
    > skrobaczki na d u szym kijku bo nieg nie leci na r k podczas skrobania i
    > atwiej si gn do po owy przedniej szyby.\

    Skrobaczka z mosiezna koncowka jest zajek...bista - naprawde.
    Mam, nakupilem juz ojcu i wujkom, tzw kierowcom staszej daty, wszyscy
    zachwyceni.
    Kupilem to po tym jak mi taka plasticzana porysowala szybe bo piasek
    sie powbijal.
    Na dlugim kijku te z mosiezna konc tez sa, sam jedna rok temu kupilem.

    Aha - moja jest Made in Finland - to tez o czyms swiadczy, w koncu
    doswiadczenie w skrobaniu szyb akurat tam to maja ;-)

  • 10. Data: 2010-11-30 13:48:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    >
    > No i mozna sposobem - odpalamy silnik, wlaczamy ogrzewanie przedniej
    > szyby, pucujemy wszystkie inne .. i przednia nie wymaga juz skrobania :-)

    Aaaa no przecież to takie proste. O ja głupi tyle lat skrobię szyby a tam
    ogrzewanie jest...