  • 1. Data: 2010-11-30 11:43:05
    Temat: Temp. silnika - nietypowo :)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    A u mnie w przeciwieństwie do kolegów zależność jest paradoksalnie odwrotna:
    - lato, ciepło - wskazówka ciut poniżej środka (1-2mm)
    - zima, poniżej 0 st. - wskazówka na środku lub 1mm powyżej środka
    i to nie przypadek, tylko już któryś rok... :)

  • 2. Data: 2010-11-30 12:05:32
    Temat: Re: Temp. silnika - nietypowo :)
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > - zima, poniżej 0 st. - wskazówka na środku lub 1mm powyżej środka
    > i to nie przypadek, tylko już któryś rok... :)

    W zależności od temperatury zmienia się oporność przewód
    a i może sam czujnik też już ma pewne rozbieżności.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2010-11-30 13:01:30
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

> [...]
    > - zima, poniżej 0 st. - wskazówka na środku lub 1mm powyżej środka
    > i to nie przypadek, tylko już któryś rok... :)

    Nie ciesz się, nie ciesz. Uszczelka Ci pada.
    Albo bulbulator.

    ;-)