  • 1. Data: 2010-11-30 13:44:53
    Temat: Nowy akumulator 85Ah 800A - który model?
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Witam,

    Zastanawiam się któy model wybrać:

    - Centra Futura, cena 480-500PLN
    - BOSCH Silver PLUS S5 - 390-430PLN
    - Varta Silver Dynamic - 460PLN

    Czy ktoś wie czemu nasza centra futura jest sporo droższa od konkurentów?

    Pzdr,
    Miki

  • 2. Data: 2010-11-30 14:09:36
    Temat: Re: Nowy akumulator 85Ah 800A - który model?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w
    > - Centra Futura, cena 480-500PLN
    > - BOSCH Silver PLUS S5 - 390-430PLN
    > - Varta Silver Dynamic - 460PLN
    > Czy ktoś wie czemu nasza centra futura jest sporo droższa od
    > konkurentów?

    Widac uwaza ze jest lepsza marka, albo ci glupi klienci sa sklonni
    tyle zaplacic :-)

    Ja kupilem jakis w Norauto, co sie okazal byc ZAP Sznajder .. no i
    po dwoch latach na razie zwawo kreci.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-03 13:46:08
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 11/30/2010 01:44 PM, Miki wrote:
> [...]
    > - Varta Silver Dynamic - 460PLN
    >
    > Czy ktoś wie czemu nasza centra futura jest sporo droższa od konkurentów?

    Wez Centre Plus, przynajmniej dolejesz wode jak odparuje... w
    przeciwienstwie do tej Futury.