  • 1. Data: 2010-11-30 11:53:08
    Temat: Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Naviexpert ma mapki srednich predkosci w kilku miastach
    http://www.naviexpert.pl/o-produkcie/warstwy-naviexp
    ert/community-traffic.html

    Ale odnosze wrazenie ze bezczelnie przy tym klamie.
    Wczoraj rano we Wrocku - na Starogroblowej przed zakretem - srednia
    65..80.
    Nie jechalem o tej godzinie .. ale wczoraj spadl snieg i slisko
    bylo jak cholera.

    W ogole mam wrazenie ze niebieski kolor tam sie utrzymuje od
    dluzszego czasu - nikt monitorowany nie jezdzi tamtedy ?

    Legnicka g 17 - srednia 25..35, miejscami nawet 50..65.
    Fajnie, tylko troche po 17-tej tam jechalem. Korek monstrum, stoi
    na calej dlugosci.

    W tym przypadku wykres zyje i zmienia sie, wiec o starociu nie ma
    mowy. Tramwaje jakies zbieraja czy co ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-11-30 12:18:41
    Temat: Re: Naviexpert
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > dlugosci.
    >
    > W tym przypadku wykres zyje i zmienia sie, wiec o starociu nie ma mowy.

    łżą ja psy

  • 3. Data: 2010-11-30 12:27:48
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-11-30 11:53, J.F. pisze:

    > W tym przypadku wykres zyje i zmienia sie, wiec o starociu nie ma mowy.
    > Tramwaje jakies zbieraja czy co ?

    Współczynnik k=2.5 :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2010-11-30 12:59:44
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > łżą ja psy

    Nigdy nie widziałem kłamiącego psa. Ty widziałeś?

  • 5. Data: 2010-11-30 18:33:23
    Od: Chris BOROWIAK <c...@b...pl>

    Użytkownik PaweL napisał:

    > Nigdy nie widziałem kłamiącego psa. Ty widziałeś?

    Ajtam, ajtam! Tak się mówi. Nigdy nie słyszałeś?
    To gdzieś się chował, poza Polską?
    ;-P

    KB

    --
    http://borowiak.pl

  • 6. Data: 2010-11-30 18:55:27
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    > Naviexpert ma mapki srednich predkosci w kilku miastach
    > http://www.naviexpert.pl/o-produkcie/warstwy-naviexp
    ert/community-traffic.html
    (...)

    odnoszę wrażenie że NE się coś skiepścił ostatnio... :( Na 1 listopada
    chciał mnie prowadzić zamkniętymi ulicami przy cmentarzach, gdzie w
    automapie wszystkie były ładnie poblokowane, do dziś nie ma przedłużonej
    odwodnicy śródmiejskiej we Wro. Obecnie chyba dość dokładnie dane o ruchu
    pokazuje traffic na targeo, czyli znowu automapa górą
    a szkoda, pamiętam jak jeszcze jakieś 2-3 lata temu NE bardzo fajnie
    prowadził...

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 7. Data: 2010-12-01 07:31:12
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    >a szkoda, pamiętam jak jeszcze jakieś 2-3 lata temu NE bardzo fajnie
    >prowadził...

    2 tygodnie temu jechałem z Warszawy do Dusseldorfu i NE od samego początku
    pchal w stronę Łowicza....potem Skierniewic; ja jechałem wbrew nawigacji do
    Rawy Mazowieckiej gdyż na tej trasie bylem umówiony z drugim autem by jechać
    razem. Automapa w drugim aucie pokazywała zwykly dojazd do A2 przez
    Brzeziny, Stryków...a NE nagle zaczal pokazywac ze trzeba do łodzi
    wjechac....no i okazalo sie ze droga Strykow-Brzeziny jest zamknieta

    ....wiec z moich obserwacji nie jest tak zle

    pozdr
    plumke

  • 8. Data: 2010-12-01 07:49:06
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 1 Gru, 07:31, "Plumke" <s...@s...pl> wrote:

    > ....wiec z moich obserwacji nie jest tak zle

    Wczoraj NE wyprowadził mnie i moich kumpli jakimiś bocznymi dróżkami z
    totalnie zakorkowanej Łodzi (AM pchała nas z powrotem w korki), więc
    potwierdzam że nie jest tak źle.

    MK

  • 9. Data: 2010-12-01 09:34:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumke" <s...@s...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >okazalo sie ze droga Strykow-Brzeziny jest zamknieta

    > ....wiec z moich obserwacji nie jest tak zle

    Jest.
    Bo jest druga droga obok.

  • 10. Data: 2010-12-01 13:08:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kartrait" <n...@m...pl> napisał w
    > odnoszę wrażenie że NE się coś skiepścił ostatnio... :( Na 1
    > listopada chciał mnie prowadzić zamkniętymi ulicami przy
    > cmentarzach, gdzie w automapie wszystkie były ładnie poblokowane,

    Tu jestem sklonny uznac ze robic im sie nie chce/przeszli do etapu
    minimalizacji obslugi - nie wpisuja planowanych zamkniec, zdaja sie
    na kierowcow.
    Szczegolnie jesli oni w Warszawie, a cmentarz gdzies na zadupiu, w
    takim Wrc np.

    > do dziś nie ma przedłużonej odwodnicy śródmiejskiej we Wro.

    Tez moze im pewien problem sprawiac, jesli wymaga aktualizacji map.

    J.