  • 31. Data: 2010-11-30 23:19:46
    Temat: Re: News roku
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-30 17:44, Radek Orłowski wrote:

    > Korea (a nawet dwie) na skraju wojny to i Skoda przygotowała kurę do wojny.
    > Przyglądnijcie się. Założyli starej kurze maskę p.gaz :)

    Mi sie tez maska skojarzyla, ale zalozona mrowkojadowi.

    --

    memento lorem ipsum

  • 32. Data: 2010-12-01 07:44:10
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Sobie wyobrażam taką czarną skodę superb powoli toczącą się przez miasto na
    20 calowych kołach, przyciemniane szyby, gdzieniegdzie delikatny akcent
    chromu i nagle jakiś glut przyklejony na tylnej klapie.

    W sumie to powstanie niezła nisza rynkowa dla producentów "zaślepek"

  • 33. Data: 2010-12-01 08:41:38
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-30 19:19:38 Gabriel 'wilk'

    http://www.youtube.com/watch?v=JsTvrSvqmBk#t=2m00s ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 34. Data: 2010-12-01 10:25:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 07:44:10 +0100, SET napisał(a):

    > Sobie wyobrażam taką czarną skodę superb powoli toczącą się przez miasto na
    > 20 calowych kołach, przyciemniane szyby, gdzieniegdzie delikatny akcent
    > chromu i nagle jakiś glut przyklejony na tylnej klapie.

    noo... to zupełnie jak sześćdziesięciolatka w lateksowym ubranku i różową
    kitką króliczka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-12-01 13:06:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 21:59:23 +0100, J.F. napisał(a):

    > bez loga sie nie da, ale producent oferuje kilka innych, jesli to sie
    > nie podoba :-)

    Porsche, Lamborghini, Bentley, Bugatti... MAN, Scania... ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 36. Data: 2010-12-01 14:08:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > To nie kura a "indiańska strzała" wg. strony skody :-)

    Sporo chyba pan Emil Škoda wypalil fajek pokoju z tymi indiancami, jesli tak
    wedlug niego wyglada strzala. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-12-01 16:46:21
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-30 14:40, Waldek Godel pisze:

    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    Wyglada jak jez wyruchany w oczodol...

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 38. Data: 2010-12-01 18:53:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    to stare logo to "Jożin z Bażin przebity strzałą" a to nowe to mały jeżyk.

    ToMasz

  • 39. Data: 2010-12-01 22:33:57
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 1.12.2010, kamil napisał(a):

    > Sporo chyba pan Emil Škoda wypalil fajek pokoju z tymi indiancami, jesli tak
    > wedlug niego wyglada strzala. ;)

    Wprawdzie nie po "fajce pokoju" ale po "kielichu", a także trzymając się
    indiańskich klimatów, jestem skłonny przyznać, że jest w tym coś na
    kształt krzyżówki strzały z pióropuszem. ;D
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 40. Data: 2010-12-02 07:48:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Dec 2010 13:06:11 +0100, Borys Pogoreło wrote:

    > Porsche, Lamborghini, Bentley, Bugatti... MAN, Scania... ;-)

    No fakt, aczkolwiem myslalem o VW, Seat, Audi - czesto prawie to samo
    auto z innym znaczkiem :-)

    J.