  • 11. Data: 2010-11-30 16:34:24
    Temat: Re: News roku
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości
    news:id333e$1gt$1@inews.gazeta.pl...

    > Fakt, w sam raz pasuje na chinskie trampki dla nastolatek ;-)

    > Pewnie tak, reklama dzwignia handlu. Przeciez to jest interesujace, ktory
    > z modeli Skody bedzie dumnie prezentowal nowa kure na masce :-)

    Zwłaszcza czarne superby, zwłaszcza z logo w prezentowanych kolorach.
    Przepraszam, ale chyba w tej sytuacja Dacia jest bardziej prestiżowa. :)

    Pzdr
    Paweł

  • 12. Data: 2010-11-30 16:37:01
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

    Na obecnie sprzedawanej fabii mogą przykleić dowolne logo - i tak będzie
    wyglądała jak maksymalny shit......

  • 13. Data: 2010-11-30 16:45:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 14:46:20 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-) Chyba,
    ze to zamierzony
    > zabieg VW.

    Fuj. Faktycznie wygląda jak logo chińskich trampek.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-11-30 16:54:52
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 16:45, Borys Pogoreło pisze:

    > Fuj. Faktycznie wygląda jak logo chińskich trampek.

    Jak to ktos na forum napisal "wyglada jak guzik to spiochow dla bobasa" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2010-11-30 16:59:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 16:54:52 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > Jak to ktos na forum napisal "wyglada jak guzik to spiochow dla bobasa" :-)

    Ooo właśnie, to. Pasuje też idealnie też na takie auto:

    http://static.lfgss.com/attachments/4450d1231429571-
    little-tikes-cosy-coupe-ii-toy-car.jpg

    :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2010-11-30 17:03:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Fakt, w sam raz pasuje na chinskie trampki dla nastolatek ;-)

    Popieram, co za bzdura...

  • 17. Data: 2010-11-30 17:27:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na obecnie sprzedawanej fabii mogą przykleić dowolne logo - i tak będzie
    > wyglądała jak maksymalny shit......

    Mi sie fabia II podoba, za to I kiepsko wygladala.

    Dysiek

  • 18. Data: 2010-11-30 17:27:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Borys Pogoreło

    > Ooo właśnie, to. Pasuje też idealnie też na takie auto:
    >
    > http://static.lfgss.com/attachments/4450d1231429571-
    little-tikes-cosy-
    coupe-ii-toy-car.jpg

    > :)

    Zaraz się spawiuje...

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-11-30 17:30:59
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 30 Lis, 16:02, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Ale, ze Rembrandt w tym maczal palce?
    > Eee nie, on by sie bardziej postaral ;>

    cholera, literówka ;) Chodziło o rebranding.

  • 20. Data: 2010-11-30 17:44:02
    Od: Radek Orłowski <b...@o...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 13:40:25 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
    > http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,art
    ykul.html?node=2
    Wy się wszyscy nie znacie! Amatorzy lokalnego podwórka ;)
    Korea (a nawet dwie) na skraju wojny to i Skoda przygotowała kurę do wojny.
    Przyglądnijcie się. Założyli starej kurze maskę p.gaz :)
    do boju fabio, do boju superb :)

    --
    Radek "BigBoy" Orłowski