    Date: Fri, 11 Jun 2010 08:08:42 +0200
    From: Tomek <...@...z>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netbook ze "stonki"

    zenek pisze:
    > Jesli chesz kupic Netbooka czyli przenosny do przegladania internetu to
    > na alledrogo sa za 200-300zl nowki sztuki.
    >
    > Jesli nie kreci cie onanizowanie sie napisem HP to warto sie wbic w
    > takiego netbooka.
    > http://www.allegro.pl/item1069822976_mini_netbook_la
    ptop_7_wifi_2gb_hd_nowosc.html

    Ale to jest zupełnie inny segment sprzętu - de facto jest to
    przerośnięty palmtop z klawiaturą. Coś jak stara jornada 720, tylko z
    lepszym wyposażeniem. Zapomnij o uruchamianiu windowsianych programów
    "pecetowych". Do oglądania niezbyt skomplikowanych stron czy napisania
    maila się nada, ale IMHO nie jest to alternatywa dla prawdziwego
    netbooka. Sam jestem zainteresowany tym sprzętem, ale tylko dlatego,
    że mam oprogramowanie dla wince/arm, na którym mi zależy, ale do
    użytku "ogólnocywilnego" raczej tego nie widzę.

    PS. Czy ktoś ma doświadczenia ze stawianiem linuksa na takich zabawkach?