  • Data: 2010-06-11 10:08:50
    Temat: Re: Netbook ze "stonki"
    Od: Tomek <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    zenek pisze:
    > Ale to jest zupełnie inny segment sprzętu"
    >
    > To jest wlasnie Netbook z tym ze z ARMem na pokladzie, Linux jak wiadomo
    > jest dostepny na kazda platforme

    > http://www.arm.com/community/software-enablement/lin
    ux.php?tab=Linux+OS+Downloads

    Tak, wiem, że jest linux dla ARM, ale chodzi o praktyczną możliwość
    instalacji na tym konkretnym sprzęcie - kwestia czy i jak można
    zaprogramować flasha (czy np. trzeba odpalać linuksa z karty pamięci
    jak to się robiło w niektórych urządzeniach z wince), czy jest
    obsługiwany sprzęt tej zabawki (albo ile trzeba spędzic czasu żeby
    zmusić go do współpracy), czy są jakieś obrazy/dystrybucje
    przygotowane pod ten typ urządzenia czy trzeba robić "linux from
    scratch". To nie jest pecet i trzeba sobie zdawać z tego sprawę.