  • 41. Data: 2009-06-20 14:47:16
    Temat: Re: Netbook do zdjec
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_rK_" 2...@n...neostrada.pl

    > Moze jest na grupie kilka kolezanek lub kolegow, ktorzy wysylaja zdjecia
    > z terenu do redakcji/agencji, lub tez znajda sie inne osoby doswiadczone
    > w temacie. - Rozgladam sie za malym netbookiem, na ktorym mozna
    > zainstalowac Photoshop Elements 2 i Fotostation 4, przyciac zdjecie i
    > opisac. O co pytac w Saturnie? Oczywiscie zeby byl jak najmniejszy,
    > najtanszy i najlepszy :)

    Pytaj o:

    -- wagę, wielkość, cenę...
    -- złączę do czytania kart
    -- wielkość dysku (lepszy mniejszy SSD niż duży HDD)
    -- szybkość, bo fotki są czasożerne

    Pomyśl też o tym:

    http://www.cyberguys.com/product-details/?productid=
    22638

    jeśli masz odrobinę poczucia humoru i nadzieję na budowę miniaturowych PeCetów.
    Technologia OLED (jakoś tak się to zowie w sklepach) jest znana od co najmniej
    10 lat. Monitor drukuje się :) jak głowice w HDD, dzięki czemu produkcja jest
    strasznie :) tania. A taki monitor można rolować do 2 cm. :) PeCet wielkości
    pudełka zapałek nie występuje często, ale wielkości pudełka papierosów widuję
    od paru lat. :)

    Może za jakiś czas same aparaty fotograficzne będą pracowały jako PeCety, o ile
    podłączymy do nich (poprzez jakiś bezprzewodowy interfejs klawiaturę i mysz. :)
    Zamontowane w nich CPU mają spore możliwości, o czym można się przekonać poprzez
    porównywanie czasu potrzebnego do obróbki fotki -- czasu zabieranego przez PeCeta
    i zabieranego przez aparat. Na dodatek ten PeCet w aparacie nie zawieszałby się :)
    i nie wyzywał od Trolli :) tych dziwnych :) ludzi, którzy by znaleźli w nim dziury,
    błędy, bugi, żuczki... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2009-06-20 21:44:00
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    _rK_ pisze:
> [...]
    > zainstalowac Photoshop Elements 2 i Fotostation 4, przyciac zdjecie i
    > opisac. O co pytac w Saturnie? Oczywiscie zeby byl jak najmniejszy,

    Samsung NC-10. Nie ma na dzisiaj lepszego sprzętu.
    Konkurencje rozwala czasem działania na standardowej baterii.

    --
    f1969

  • 43. Data: 2009-06-21 10:03:08
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    _rK_ wrote:

> [...]
    > przyciac zdjecie i opisac. O co pytac w Saturnie? Oczywiscie zeby byl
    > jak najmniejszy, najtanszy i najlepszy :)

    W Saturnie? Chcesz zaplacic 150% ceny?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 44. Data: 2009-06-21 18:29:40
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    f1969 pisze:
    > Samsung NC-10. Nie ma na dzisiaj lepszego sprzętu.
    > Konkurencje rozwala czasem działania na standardowej baterii.

    Tez polecam SAMSUNGA NC10.
    Świetna bateria - potrafi 7h podziałać.
    Wbudowany modem HSDPA.

  • 45. Data: 2009-06-21 20:11:52
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:

    > Kilkukrotnie szybszy? To chyba implikuje X-25-E. Rzeczywiście nie
    > trzeba wiele - już 32GB kosztuje około 1600pln.

    Srali muchi bedzie wiosna. Szybkie 32GB w wersji 2.5" kosztuje około 350zł,
    ja do EEE901 wolniejszy w wersji miniPCIE kupiłem za 299zł.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 46. Data: 2009-06-21 20:14:42
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    basti78 wrote:

    > do tego dokupilem przetwornice 12v/220v i w samochodzie mam w pelni
    > mobilne biuro ;)))

    Pomysl chwilę. Kup zasilacz na 12V i nie uskutecznij poczwórnej konwersji
    12V->220V->14V(? nie wiem ile dokladnie ma WInd)->3.3V,1.4V,itp...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 47. Data: 2009-06-21 20:26:12
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > znana od co najmniej 10 lat. Monitor drukuje się :) jak głowice w HDD,
    > dzięki czemu produkcja jest strasznie :) tania. A taki monitor można

    Jaki zwiazek ma OLED z ww. projektorem? Swoja droga wyswietlacze OLED (a
    ostatnio AMOLED) stosowane sa w przenosnych gadzetach od lat (i wciaz maja
    te same wady - stosunkowo mala zywotnosc, zerowa czytelnosc w sloncu), ale
    jak dotad do sprzedazy nie trafila wersja elastyczna - zwijana.

    > Zamontowane w nich CPU mają spore możliwości, o
    > czym można się przekonać poprzez porównywanie czasu potrzebnego do
    > obróbki fotki

    Wiesz, w dobrych kartach dzwiekowych tez siedza potezne CPU. Podobnie jak
    w konsolach. Co nie znaczy, ze nadaja sie one do obslugi standardowego
    systemu operecyjnego.

    k,

  • 48. Data: 2009-06-21 20:28:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Glexu" <"glex[wytnij]u[to] wrote:

    > Tez polecam SAMSUNGA NC10.
    > Świetna bateria - potrafi 7h podziałać.

    Zupełnie jak seryjny Asus EEE901 ;-)

    > Wbudowany modem HSDPA.

    A to zalezy od wersji konkurencji, ale generalnie wszystkie chyba maja taka
    opcję.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 49. Data: 2009-06-21 20:35:36
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No.
    > I publicznie przyznał się do łamania licencji :P

    Nie nie nie. Nie naginaj pojebanej polityki M$. M$ stawia producentom
    ograniczenia co do konfiguracji nowych kompów z Windows XP, mi. do 1GM RAM
    oraz dysku 160GB, co nie oznacza że nie możesz sam rozbudować tego
    komputera.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 50. Data: 2009-06-21 23:06:19
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > -- wagę, wielkość, cenę...
    > -- złączę do czytania kart
    > -- wielkość dysku (lepszy mniejszy SSD niż duży HDD)
    > -- szybkość, bo fotki są czasożerne

    Kupilem cos takiego.
    http://pclab.pl/news36517.html
    Spodobala mi sie rozdzielczosc (zmiesci sie cala plachta fotostation) i
    relatywnie nieduza wielkosc. Bateria podobno 8h, w praktyce pewnie cos
    kolo 6. Zadowolony nie jestem, bo wole maki :D
    Dziekuje za wszystkie rady.

    Zdrowka!
    --
    [rK] http://robertkresa.com