  • 81. Data: 2009-06-30 20:21:00
    Temat: Re: Netbook do zdjec
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h2bm8n$k2u$1@inews.gazeta.pl>,
    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał:

    > Krakers to nie posiadłość. :) Jak więc korzystasz z PS, skoro nie masz witaminy? :)
    > Coś musisz mieć. Albo krakersa czy witaminę, albo numer kupiony. :)

    Po prostu nie korzystam z PS. Żal mi kasy i czasu na naukę kolejnej
    bzdury (od razu uwaga: nie zarabiam na zdjęciach i ich obróbce).

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 82. Data: 2009-07-01 22:10:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    l...@l...localdomain s...@l...localdomain

    > Po prostu nie korzystam z PS. Żal mi kasy i czasu na naukę kolejnej
    > bzdury (od razu uwaga: nie zarabiam na zdjęciach i ich obróbce).

    A z czego korzystasz? IMO PS jest całkiem niezły, choć nie ma tam
    obróbki RAWki takiej, jaka jest w oprogramowaniu Canona dostarczanym
    do aparatu. A na takiej obróbce mi akurat zależy. Może kolejne wydanie
    PS będzie to zawierało.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 83. Data: 2009-07-02 12:29:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 12:49:19 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Komputer ma wstać w kilkadziesiąt sekund, zwłaszcza netbook, z siecią i
    > wszystkim, co potrzebne do pracy.

    Po co go wyłączać? Szczególnie netbooka? Mój notebook Dell D400 praktycznie
    nie jest wyłączany (najwyżej padnie z braku pradu, ale to przy używaniu bo
    mam wyłączone usypianie przy niskim stanie baterii). Restarty tylko wtedy
    gdy są niezbędne. A teraz zachorowałem na Dell E4200, ale jak na prywatną
    zabawkę (podkreślam _zabawkę_) trochę drogawy :).

    --
    Kojer

  • 84. Data: 2009-07-02 13:42:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Po co go wyłączać? Szczególnie netbooka?

    Bo czasem i tydzień jest nieużywany, a nie chce mi się pamiętać o
    ciągłym doładowaniu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 85. Data: 2009-07-06 18:32:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h2gnfe$r2$2@inews.gazeta.pl>,
> [...]
    > obróbki RAWki takiej, jaka jest w oprogramowaniu Canona dostarczanym
    > do aparatu. A na takiej obróbce mi akurat zależy. Może kolejne wydanie

    Korzystam z RawTherapee. Od PS słabiej daje radę w wyciąganiu dynamiki,
    poza tym całkiem fajne.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 86. Data: 2009-07-06 21:19:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    l...@l...localdomain s...@l...localdomain

    > Korzystam z RawTherapee. Od PS słabiej daje radę w wyciąganiu dynamiki,
    > poza tym całkiem fajne.

    Gdy znajdę odrobinę chęci, sprawdzę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'