  • 1. Data: 2009-06-19 11:10:11
    Temat: Karta Kingston CompactFlash 16GB Elite Pro 133x - nadaje się?
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl>

    Kingston CompactFlash 16GB Elite Pro 133x (CF/16GB-S2)
    http://www.techlogic.pl/product_info.php?products_id
    =1327

    Pytanie czy używa ktoś takiej karty i może polecić, albo odlecić?
    Chodzi oczywiście o oryginalną.
    Wolałbym SanDiska, ale są znacznie droższe, co też budzi moje obawy co
    do w/w Kingstona.

    Potrzebuję solidnej na wyprawę rowerową na Bałkany i nie chce mi się
    zgrywać zdjęć po drodze na DVD (bo i nie zawsze jest gdzie, jak uczy
    doświadczenie, a jak jest to długo to trwa i kosztuje pieniądze).

    Dzięx z góry.

    #:-)
    gps

  • 2. Data: 2009-06-19 11:45:38
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "#:-) gps" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > do w/w Kingstona.

    kingston, jak wiadomo, obsysa ;]

    jezeli wyprawa rowerowa i focenie turystyczne a nie szybka reporterka,
    rozwazylbym zakup dwoch wolniejszych (tanszych) kart - po co Ci az 133x ?

    a jest jeszcze takie doswiadczenie z wypadow, ze w razie 'tu nie wolno
    fotografowac', dobrze miec zastepcza karte 'jeszcze nic nie sfotografowalem'
    ;]

    p, zul

  • 3. Data: 2009-06-21 00:20:50
    Od: q...@o...pl

    > Potrzebuję solidnej na wyprawę rowerową na Bałkany

    Nadaje się. Zwłaszcza na wyprawę rowerową. A w szczególności na Bałkany.

  • 4. Data: 2009-06-21 07:32:58
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    a nie lepiej kupic 2 ósemki, albo nawet 3 i miec spokoj?

    --

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-06-21 07:57:55
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    #:-) gps wrote:

    > Kingston CompactFlash 16GB Elite Pro 133x (CF/16GB-S2)
    > http://www.techlogic.pl/product_info.php?products_id
    =1327

    Zajefajna promocja. W promocji jest 1zł drożej ;-)

> [...]
    > zgrywać zdjęć po drodze na DVD (bo i nie zawsze jest gdzie, jak uczy
    > doświadczenie, a jak jest to długo to trwa i kosztuje pieniądze).

    Ja bym kupił Preteca 16GB/233x zammiast tego Kingstona, a w zasadzie to
    nawet kupiłem :)

    Polecam strone:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/16/filtr/_0_339_13999
    _0_0_0_0_0_0_0

    jeśli nie zależy Ci na prędkości to mozesz też kupić Lexara 80x.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 6. Data: 2009-06-21 07:59:28
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    basti78 wrote:

    > a nie lepiej kupic 2 ósemki, albo nawet 3 i miec spokoj?

    Zdecydowanie lepiej kupic 2 albo 3 po 16GB i mieć 2x większy spokój ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 7. Data: 2009-06-21 08:02:16
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    085 wrote:
> [...]
    >
    > jezeli wyprawa rowerowa i focenie turystyczne a nie szybka reporterka,
    > rozwazylbym zakup dwoch wolniejszych (tanszych) kart - po co Ci az

    133x to jest szybka karta? Buaaaahahaaha. Szybkie to mają ponad 300x ;-)
    Uważam, ze kupowanie karty ponizej 133x (20MB/s) jest marnowaniem swojego
    czasu przy zgrywaniu zdjęć.

    > a jest jeszcze takie doswiadczenie z wypadow, ze w razie 'tu nie wolno
    > fotografowac', dobrze miec zastepcza karte 'jeszcze nic nie
    > sfotografowalem' ;]

    To wezmie ta z zestawu firmowego, 16MB czy jakos tak ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 8. Data: 2009-06-21 09:48:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mikolaj Tutak napisal:
    > 133x to jest szybka karta? Buaaaahahaaha. Szybkie to mają ponad 300x ;-)
    > Uważam, ze kupowanie karty ponizej 133x (20MB/s) jest marnowaniem swojego
    > czasu przy zgrywaniu zdjęć.

    A jaka jest proporcja miedzy czasem poswieconym na zgrywanie,
    a czasem poswieconym na fotografowanie? Jezeli aparat nie
    obsluguje wyzszych predkosci transmisji, kupowanie szybszej
    karty jest wyrzucaniem pieniedzy w bloto.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-06-21 18:09:29
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jacek_P wrote:

    > A jaka jest proporcja miedzy czasem poswieconym na zgrywanie,
    > a czasem poswieconym na fotografowanie?

    Policz sobie ile trwa zgranie 8GB zdjec przy transferze 20MB/s oraz przy
    10MB/s. Dla mnie szkoda tego czasu, jesli za rozsadne pieniadze moznaby
    zrobic to szybciej to ja chetnie ;)

    > Jezeli aparat nie
    > obsluguje wyzszych predkosci transmisji, kupowanie szybszej
    > karty jest wyrzucaniem pieniedzy w bloto.

    Zobacz cene np. Preteca 233x i wolniejszej karty, roznica 10zł?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj