    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Mon, 31 Jul 2017 16:20:31 +0200
    <olb07a$p0d$1@node1.news.atman.pl> <olb0i7$miu$1@mx1.internetia.pl>
    <olb3e0$bm$1@node2.news.atman.pl> <olb4lf$1sh$1@mx1.internetia.pl>
    <olcanp$1s9$1@node1.news.atman.pl> <olcdap$amk$1@mx1.internetia.pl>
    <olcqop$hh0$1@node1.news.atman.pl> <old09s$vds$1@mx1.internetia.pl>
    <old64l$sin$1@node1.news.atman.pl> <oldprd$5kb$1@mx1.internetia.pl>
    <597af13f$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <olessm$3dd$1@mx1.internetia.pl>
    <597afbce$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <olf376$k13$1@mx1.internetia.pl>
    <597b19aa$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <oli2ae$dpm$1@mx1.internetia.pl> <olifpg$gvh$1@mx1.internetia.pl>
    <olikjf$tqu$1@mx1.internetia.pl> <ollfso$hur$1@mx1.internetia.pl>
    <ollh2a$kut$1@mx1.internetia.pl>
    <597ee19d$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 09:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >
    > Co wynika z przyjetego podejscia w systemie.
    >
    > Chwila pomyslunku i google znajduje
    > http://gpsmeter.com/index.php?page=portsplitter
    > I co - da sie ?

    No pewnie, ale jak zwykle nie próbowałeś, tak samo się da jak nie
    wpierdalanie spacji przed pytajnik :)

    Nie mniej, MS głupkowato to pielegnuje, zamiast obejść problem na stałe
    i zdjąć GPS z portu COM. Inna sprawa, że nadal się to kłóci pomiedzy
    apkami. Nie jeden raz miałem kiedyś te problemy i pozbyłem się ich
    przechodząc na inną architekturę sprzętową. Dopiero użycie zewnętrznego
    GPS pozwalało na jakotaką pracę 2 aplikacji naraz nawet w WM (mozliwość
    GSM) gdzie GM było dostępne na smartfony. Efekt był taki, że nawet po
    instalacji PortSplitter któraś z apek (AM czy GM) dostawała zawiechy.
    Obecnie, kiedy do modułu GPS ma mieć dostęp kilka aplikacji robi się w
    tym przypadku problem. Android doskonale sobie z tym radzi bez
    dodatkowych konfiguracji i oprogramowania. Po prostu nie ma tego problemu.

    > Spytaj MS.

    Sres.
    > One sa/byly powiazane, WM korzysta z kernela WinCE, nakladka taka :-)

    To że jądro Windows Mobile jest takie samo jak w WinCE to nie znaczy że
    są to takie same systemy.

    --
    LordBluzg(R)