  • Data: 2017-07-31 17:01:44
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a85833eb-e6cd-468b-885c-e7b567364f68@go
    oglegroups.com...
    >Z zasady omijam takie wynalazki ale wczoraj z nudów zainstalowałem i
    >potestowałem GM
    >Wyjazd nad morze- okolica doskonale mi znana ale odpaliłem Google
    >2 km od mojego domu od ok 2 miesięcy droga jest zamknięta bo rondo
    >robią i jest oficjalny objazd sporo dookoła.
    >Miejscowi omijają to miejsce przejeżdżając przez osiedle domów więc
    >drogi nie nadrabiają.
    >Mapy Google nie wiedza że jest budowa ronda i kierują tam kierowców-
    >widać to po rejestracjach- zawracają tam sami przyjezdni którzy
    >zaufali Google a nie patrzyli na tabliczki o objazdach

    Google nie wie lub nie chcialo im sie wbic informacji, a korka nie
    ma - to i nie ma powodu do omijania :-)

> [...]
    >są tam korki na godzinę, dwie.
    >Jako tubylec znam kilka objazdów przez okoliczne wiochy ale Google
    >kierowało mnie główną drogą pokazując ze korek 10min.
    >Co było totalną nieprawdą bo w tym czasie korek był już na godzinę a
    >ok południa wydłużył się do 2 godzin. Tak- ok 6km dwie godziny.
    >Jechałem bocznymi drogami nadrabiając ok 8 km ale omijając korek a
    >Google Maps uparcie kierowało mnie na główną drogę żebym stał w tym
    >korku
    >Po 3 godzinach znudziło nam się leżenie na plaży więc postanowiliśmy

    Rzadko korzystam z GM, ale podobne mam wrazenie - informacja o korkach
    u nich lezy.

    >Z ciekawości dzwonię do kumpla który busami jeździ i w związku z tym
    >musi główną trasa(nie może wiochami bo linia regularna)
    >Pytam jak tam na głównej trasie- mówi korek na wyjeździe na 1,5godz z
    >racji robót drogowych.

    Swoja droga - jaki sens ma rozklad jazdy przy takich opoznieniach ?

    >Odpalam Google i gdzie mnie kieruje? Na ten korek. A przez okoliczne
    >wiochy bardzo przyzwoita droga i tylko 8 km dalej.
    >Załapało dopiero po ok 6km i przestało kierować na drogę główną a
    >zaczęło prowadzić bokami

    To pewnie to co pisalem - trzeba troche po nowej trasie przejechac,
    zeby przestal sie oplacac powrot na "optymalna".
    oczywiscie jak sie nie ma informacji o korkach - a powien miec.

    J.