  • Data: 2012-08-01 22:46:22
    Temat: Re: Nawigacja: Route66 - rozczarowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Aug 2012 22:17:10 +0200, Tomek napisał(a):

    > Daj znać jak ogarniesz temat i zainstalujesz najnowszą wersję.

    Znaczy sie co radzisz - skasowac i zainstalowac od nowa, czy kupic sobie
    N8?

    Nie, dziekuje, z tej drugiej rady nie skorzystam, no chyba ze Nokia jakas
    promocje zrobi dla klientow celem odzyskania zaufania ...

    Wracajac do meritum - niby mam telefon z nawigacja, a uzywam jednak Larka z
    Biedronki. Co i reszcie polecam :-)

    > Oczywiście
    > informacje o ruchu sprawdziłeś osobiście czy czekałeś, aż stara wersja sama Cię
    > poinformuje?

    Tak i siak ..

    J.